• combat90

BIM Juni 2014

Pollyx skrev 2014-06-09 13:09:25 följande:
    Märkligt! Jag har också gjort nästan samma upptäckt idag. Tog ett ägglossningstest i fredags som var väldigt positivt, sen idag tog jag ett till som också var typ positivt,dock inte riktigt lika starkt. Kan det vara så att för vissa är testen lite känsligare? Eller att man kan se även efter att man haft ägglossning?

Ja du. En sak som e säker för mig är att testen är mycket mer positiva idag än i fredags. Även om de va så starkt så det kan varit positivt i fredags med. Men jag kände av älvärk i fredags också. Men idag är det dubbelt så mkt. Känns som tjejjmagen är tung idag och det gör liksom nästan ont när jag går.. så hoppas sambon ej är trött idag för ikväll måste det till! :)

läste nånstans att det kan släppa två ägg per månad. Och de e så tvåäggstvillingar kan bli till men frågan e om de kan ske med tre dagars mellanrum isf. Vilket fall som helst så får jag lita på de superpositiva idag och köra hårt.

Sen funderar jag med lite eftersom tempen höjdes efter i fredags?! Men vi kör på ägglossning ger mig iaf en liten chans till plus i slutet av månaden. Även om bim nu kommer flyttas fram!! :D
  • combat90

Om någon sitter vid en dator så kan ni väl flytta fram mitt bim till 22/6. Jag kommer vilket fall testa innan midsommar om de tyder på något. Om man ska avstå helt från alkohol eller om man kan dricka lite iaf!!

• combat90
    mandalii skrev 2014-06-09 15:05:40 följande:
    Jag har ju BIM dagen innan midsommar, så om jag inte får mens den dagen testar jag på morgonen på midsommar, om det blir negativt (vilket jag tror) kan jag supa skallen av mig :((((((((((((((((((

Usch då. Supa skallen kanske inte e så bra. Men vi håller tummarna för oss. Hoppas juni är en bra månad!!! :)
  • combat90
    JhjärtaK skrev 2014-06-09 17:52:40 följande:
    Kan nog vara så kanske att ägget aldrig släppte och att kroppen nu försöker igen.

Ja de känns så!! :) men lite mys nu så blir de samma förutsättningar som i fredags.. bara att vi får vänta några dagar till på bim.. önskar tiden gick lite snabbare! Plusset är sååå välkommet nu!!
  • combat90

Alltså är de någon som har en aning om när ägget kan släppt?! Vet att man inte kan veta exakt när.. men Fick ju superpositivt igår på ältest. I söndags vet jag ej då jag egentligen trodde jag hade äl i fredags. Idag är det precis lika positivt. Men igår em hade jag så ont att jag knappt kunde gå. Vi mös även till de under den mest onda perioden igår.. De la sig sen framåt kvällen. Haft känningar i tjejmagen sen en vecka tillbaka. Så denna gång är ägglossningen mycket mer smärtsam.

Idag har jag bara små känningar. Kan äget släppt när jag hade som ondast igår em/kväll?? Eller gör de de snart eftersom jag fortfarande har stark lhstegring och lite ont i ländryggen? Någon som tror sig veta? När går stegringen ner i förhållande till släppet? Vet de e nog svårt o säga. Men tänkte om nån känt likadant? Kan man ha lhstegring i mer än två dagar? Precia lika positivt!!

• combat90
    JhjärtaK skrev 2014-06-10 16:08:24 följande:
    Hur många dagars lh-stegring har du haft? Om man har alltför många dagar (fler än två-tre stycken) så kan det vara att kroppen har svårt att ÄL och kanske släpps det aldrig något ägg (detta sker ju ungefär en gång per år, dvs att man har en ÄL-fri cykel). Men jag skulle säga att om du fortfarande har starka ÄL-test så kanske ägget inte släppt än? Testa med cb digitala äl-test (de rosa) imorgon och om du får en glad gubbe fortfarande så vete sjutton.

Tog ett test igen nu som har blivit svagare. Så stegring o jättepositivt har varit i något mer än 24 timmar. Vad jag vet om. Så äl borde nu ha skett. O eftersom jag haft såååå ont både igår och idag så borde de skett.. ska se nu om tempen stiger med.. jag hoppas vilket fall att vi prickade in rätt nu.. mös igår em :)
  • combat90

Nu är älsmärtan borta. Svagt streck på stickan... de borde innebära att ägget har släppt om de nu gjort de?? Nu får vi vänta tålmodigt på midsommarafton!! :) då hoppas vi på plus :D

• combat90

Aldrig haft så här mkt lotionflytningar som igår kväll. Först fick jag stick o hugg ner mot ljumsken.. sen började flytningarna o fick massa på pappret när jag torkade mig igår. Vad kan de betyda äl+4 ?? Aldrig haft så mkt flytningar tidigare vad jag vet.

• combat90
    Södertös skrev 2014-06-13 08:52:51 följande:
    Jag försökte hitta om flytningar o vad det innebär då jag tyckte mina med öka på ett par dagar sen. Men jag hittar både att det kan va grav o mens... så blev inte klokare av det. Det är nog från person till person...

Mina är mellan lotionsaktiga till lite "glatta" men ingen aning vad dom betyder =/

Nä samma här. Fick inget klokt ut av de. Men jag vet att jag ej brukar ha så här. Vilket kan vara ett bra tecken. Kanske..sen att jag from det igår fått lite molvärk från o till. Precis som jag kan få precis när mensen kommer igång. Brukar mest bara ha ont i bröstvårtorna mellan äl o mens..
Svar på tråden BIM Juni 2014