• combat90

BIM Juni 2014

Om man är gravid höja temperaturen en aning till då? Den höka efter ägglossning. Men höjs den även när ägget fäst? Innan bim?? Nån som tempar?? Tempat?

• combat90
    Lolanthe skrev 2014-06-18 18:10:52 följande:

Hej allihopa!

Tänkte dela med mig av mina symtom jag hade innan jag plussade. Kanske kan hjälpa någon därute som väntar på Bim.

Jag plussade runt 20 maj. Innan dess var jag galet varm, samt hade tydligare ådror på brösten och inga flytningar mellan äl och Bim vilket jag annars har.

Tempade aldrig men var helt sjukt varm, speciellt i ansiktet och på händerna. Kunde även tycka att typ salta pinnar och andra sakta grejer var jättegoda, det var kanske inbillning dock ;)

Lycka till tjejer, håller tummarna!!

Känns bra o höra. För jag e sjuukt varmm blev först igår och är idag med. Rosig om kinderna mm. Haha :)
  • combat90
    Makkinje skrev 2014-06-18 18:35:37 följande:

Jag har ont i ryggslutet till och ifrån, lite molvärk i tjej magen och brösten. Så ja typiska symptom på mens skulle jag nog säga. Och jag plussade idag på äl+11 bim -5

Oo som jag då!! Ont bak i ryggslut o molande värk o allt se andra har jag ju!! Grattis!!!!! :)
  • combat90

När jag vaknade nyss tog jag tempen (haft munnen öppen när jag sov) tog tempen o den va på 36,3 . Sjunkit 0,3 grade sen igår 36,6. Ligger fortfarande i sängen och stängde munnen ;) och tog tempen igen. 36,6.. hmm kan de påverkat att tempen blev lägre att jag sov med öppen mun haha!! :) molvärken ökar nu?? Är på bim-4

• combat90

Supernegativt test nyss bim-4.. tror de e kört denna månad..bara invänta mensen!! :/

• combat90

Vet att det kan va tidigt att säga att jag inte e gravid då jag bara e på äl+10. Men efter att jag fick superneg på testet i morse blev jag deppig. Så perfekt vi tajmade in ägglossningen denna månad o så mycket jag känt runt omkring tjejmagen har jag aldrig varit med om. Haft molvärk från o till i flera dagar. Vilket jag brukar få när mensen precis har kommit annars. Kanske nån gång någon dag efter äl men inte så här... Hormonen hcg är de väl inte som spökar då i kroppen.. ge mig lite hopp iaf!!! :( vill så gärna se ett plus på stickan. Jag kommer avvakta tills mensen blir sen och då testa igen med cb digital. Är ju hundra på att jag haft ägglossning iaf!! :(

• combat90
    Mollemolle81 skrev 2014-06-20 09:38:40 följande:

Negativt nu på morgonen...jaja, verkar som om det inte tog sig den här gången...har ju inte Bim innan måndag så än lever ju hoppet ändå! Testade inte pos innan äl+12 sist(förra månaden)...

Glad midsommar på er fina????????????!

Glad midsommar. Vi får vänta på mensen istället fick neg på äl+9/10 igår. Så har bim på måndag. Har den inte kommit så kanske man får prova igen.
  • combat90

Igår fick jag jättemensvärk innan läggdags.. även idag mensvärk men ingen mens än. Springer på toa precis som jag brukar få göra när mensen kommer. Men de blir inget av de.. hmm. Bättre den kommer nu än att jag ska gå med mensvärk såhär hela dagen.. :( har bim på söndag-måndag. Men sist kom mensen på äl+12 och då hade jag molvärk 4 dagar innan. (För dagbok). Sen kom mensen och efter de kom mensvärken från helvetet loss... a vi får se va de blir av detta.

• combat90
    Lambo skrev 2014-06-20 11:00:26 följande:

Glad midsommar! Fick också neg då samt efter BIM. Men BIM+4 kom ett svagt plus så ge inte upp.

Skönt att höra. Är du säker på när du hade ägglossning då? :) du ger mig lite hopp iaf!! :D
Svar på tråden BIM Juni 2014