Darling82 skrev 2014-05-05 12:26:28 följande:
Tror inte att det är någon fara. Fick veta från min klinik att egentligen inget jag gör påverkar om embryot väljer att stanna kvar eller inte. Rätt skönt att tänka så. Även om det hela tiden snurrar tankar typ om jag hade gjort si eller så. Imorgon är domedagen för mig, TD. Har sån jäkla ångest för att testa. Tänk om mensen håller sig borta och det ändå blir minus. Vill så gärna ha ett pluss, helst sjukt så mycket jag vill det. Är inställd på att om det blir minus sjukskriver jag mig ett par dagar. Har fortfarande ett illamående som kommer och går. Kan ju vara ren nervositet, nerverna ligger helt klart utanpå nu.
Idag är en stor dag för idag blir vi husägare, ska till banken i eftermiddag och skriva på de sista pappren.
Åh vad kul med hus..

Försökte svara på ditt inlägg via mobilen också, men blev inget.. dyker det upp dubbla svår får du inte tro att jag är galen
Vi har endast hus på landet... I Stockholm bor vi i lägenhet..vill ju naturligtvis skaffa radhus/hus här också i framtiden.
Tack för dem tröstande orden.. det var ungefär vad dom sa till mig också..men sen läser man så mycket annat...
Så din stora dag i morgon! Lycka till! Det låter ju lovande eftersom inte tant röd hälsat på ännu... Hoppas hon inte hälsar på mig heller! Du måste höra av dig när du testat och berätta hur det gick!
Jag har ju några dagar kvar till min TD... så orolig att mensen nu ska komma..ååh...
kramkram