bringiton14 skrev 2015-09-06 11:15:12 följande:
Hej och förlåt att jag försvann!:( Mitt inlogg pajade igen och senast det bara inte blivit av. Men nu var jag så nyfiken att se om du skrivit och det hade du ju!!!
Gick det bra sen med lilla Hedvig? Hur har det varit? Hur mår du?
Det låter som en riktigt tuff förlossning! Vår var ok fram till slutet, men då mådde Astrid inte bra och krystningen gick jättefort och jag gick sönder ordentligt. Och hon var blå och livlös när hon kom ut, helt fruktansvärt, allra värst för Björn som såg på när de försökte få liv i henne. Med syrgas och övertrycksmask så kom hon igång och senast hon mått bra. Jag fick också ryggbedövning och blev sydd på operation, och har haft lite kämpigt med det men nu börjar det funka.
Astrid kom på mors dag, söndagen 31/5, världens bästa present!! :)
Så himla kul att höra från dig, hoppas du ser det här nu. Hoppas ni mår bra. Många kramar
Hej va kul att höra från dig :)
Hedvig mår bra, va bara förlossningen som gjorde henne medtagen men hon repade sig fort. Dom tempade henne extra för dom oroade sig att hon svalt fostervatten eftersom hon bajsat i det och det fanns oro för infektion. Men hon klarade sig från det.
Idag är hon 8 veckor, har gått obegripligt fort! Och är helt fantastiskt att vara förälder!
Jag hade också besvär länge blev sydd mycket och värst var nog klippet som gjordes. Känns fortfarande ibland och det har blivit två "gropar" eller ytliga glipor en på insidan och en i klippet men enligt min bm på mvc ska det läka ihop.
Förlossningen var hemsk, det är den bästa och värsta dagen i mitt liv! Kommer nog aldrig vilja föda vaginalt igen. Har vi lyckan att bli gravida igen vill jag nog snittas.
Vill du kan vi följas på fb istället: Katarina Lundin
Många kramar