• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • Milleman
    corran skrev 2014-05-09 17:51:40 följande:

Du kan alltid byta bm om du känner för det. Det är viktigt att man känner att man blir tagen på allvar! Jätte tråkigt att hon inte lyssnade på hur du känner :(
    Där jag gick sist finns bara två eller tre barnmorskor.

Hon sa att vikten på barnet kan man inte göra så mycket åt. Nä men jag vill inte gå över 15 dagar om nästa barn blir en bjässe också. Men hon sa att det var ovanligt med igångsättningar, men det har jag inte fått för mig att det är.

Vill iofs inte bli igångsatt heller.
  • corran

Uppdaterad lista - säg till om jag missat något! Och ni som inte är med, skriv era uppgifter så lägger jag eller någon annan in er :)

{#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}  

21/5, Milleman, 26 år, 1:a försök i juni, 2:a barnet
    24-25/5 Sofie92, 22år, 3:dje försöket 2:a barnet
    25/5 jemi01, ålder?!, 1:a försöket, 2:a barnet 
    1/6, lindgrenmaria91, 22 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    ??/6 Maalon, 22år, 1:a försöket, 1:a barnet
    6/6(?) kawinna, 22 år, 3:e försöket, 1:a barnet
    6/6 corran, 20 år, 3:e försöket, 2:a barnet
    ?? lilljohansson, 26 år, 2:a försöket, 1:a barnet 

GravidGravida - BF -listaGravid
    (BF - datum?) Älskarlivetkärlek, 23 år

• corran
    Milleman skrev 2014-05-09 18:08:05 följande:
    Där jag gick sist finns bara två eller tre barnmorskor.
    Hon sa att vikten på barnet kan man inte göra så mycket åt. Nä men jag vill inte gå över 15 dagar om nästa barn blir en bjässe också. Men hon sa att det var ovanligt med igångsättningar, men det har jag inte fått för mig att det är.
    Vill iofs inte bli igångsatt heller.
    Fy va dåligt! Klart du är orolig, det borde de ju fatta.. 
  • Kawinna
    corran skrev 2014-05-09 14:28:00 följande:
    Nu kom mensen, typiiiiskt. Aja inget att göra åt! Nytt försök om ca 2 veckor då.

Jobbigt! Såg ditt test i en annan tråd, trodde det var positivt
  • corran
    Kawinna skrev 2014-05-09 21:47:28 följande:
    Jobbigt! Såg ditt test i en annan tråd, trodde det var positivt

Ja, kan ju ha varit ett mycket tidigt mf men eftersom att jag inte vet det säkert så tänker jag se detta som en vanig mens. Den kom ju iaf punktligt på bim så nu får jag sikta in mig på en februaribebis, är redan taggad ;)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-05-09 22:11:20 följande:
    Ja, kan ju ha varit ett mycket tidigt mf men eftersom att jag inte vet det säkert så tänker jag se detta som en vanig mens. Den kom ju iaf punktligt på bim så nu får jag sikta in mig på en februaribebis, är redan taggad ;)

Kan ju ha varit ett spökstreck bara samma här
  • Snoddasen

Hej jag hoppar in här. :) är i v5 (troligtvis) jag fick reda på i tisdags att jag va gravid. Uppsökte gyn då jag inte fått tillbaka mensen efter fl. Har en dotter på 9.5mån. ( blödde i slutet på mars början av april) åh de va enda gången vi råka ha oskyddat. Tanken va att vi skulle börja igen i augusti/september.

Corran jag tror bestämt att vi träffades på en annan sida redan i slutet på 2012 :)

• corran
    Snoddasen skrev 2014-05-09 22:57:17 följande:
    Hej jag hoppar in här. :) är i v5 (troligtvis) jag fick reda på i tisdags att jag va gravid. Uppsökte gyn då jag inte fått tillbaka mensen efter fl. Har en dotter på 9.5mån. ( blödde i slutet på mars början av april) åh de va enda gången vi råka ha oskyddat. Tanken va att vi skulle börja igen i augusti/september. Corran jag tror bestämt att vi träffades på en annan sida redan i slutet på 2012 :)

Åh grattis till fröet i magen! :D Hm, nä det tror jag tyvärr inte, jag gjorde denna användare för bara några månader sen :) Ålder på dig , och beräknat bf på ett ungefär aå lägger jag in dig på bf listan ikväll när jag sittt vid datorm :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)