• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • corran

Mår fortdarande sjukt dåligt.. 3 dagar nu med konstamt illaåemde och kass mage. Kaske magsjuka... Ingen mens än iaf, men har ju inte bim föräm på fredag.

• corran
    Milleman skrev 2014-05-07 19:57:24 följande:
    Och så ser jag i almanackan att jag är bortrest på äl nästa månad! Grr

Nääää :( Är du borta dagarna innan också?
  • Kawinna
    corran skrev 2014-05-07 18:42:49 följande:
    Mår fortdarande sjukt dåligt.. 3 dagar nu med konstamt illaåemde och kass mage. Kaske magsjuka... Ingen mens än iaf, men har ju inte bim föräm på fredag.

Åh, men du kan ju testa snart
  • corran
    Kawinna skrev 2014-05-07 21:17:00 följande:
    Åh, men du kan ju testa snart

Ja om ingen mens dyker upp så blor det nog ett test imorrom :)
  • KimJo

Hej! Tänkte hänga med här om det går bra :) jag blir 21 i juni och sambon är 23.

Inga barn sen tidigare och vi kände att nu är det dags! Har bim 19/5 och hoppas självklart på plus då. Det är första försöket men en bebis under 2015 är planerad och tillverkningen igång.

• Milleman
    corran skrev 2014-05-07 20:28:43 följande:

Nääää :( Är du borta dagarna innan också?
    Om nu äl-kalendern stämmer så åker jag iväg just på äl-dagen.

Men varför inte försöka denna månad med?? :D äl idag. Vad tycker ni?
  • Kawinna
    corran skrev 2014-05-07 21:35:34 följande:
    Ja om ingen mens dyker upp så blor det nog ett test imorrom :)

Spännande!
    KimJo skrev 2014-05-07 21:39:13 följande:
    Hej! Tänkte hänga med här om det går bra :) jag blir 21 i juni och sambon är 23.

Inga barn sen tidigare och vi kände att nu är det dags! Har bim 19/5 och hoppas självklart på plus då. Det är första försöket men en bebis under 2015 är planerad och tillverkningen igång.

Välkommen! Hoppas på plus för er
  • Milleman

Blir lite skraj nu. Har ju lite ont i fogen alltid, mer vid äl och mens.

Tänk att ha jätteont i 9 månader. Nu är jag för första gången rädd på riktigt :(

• corran
    Milleman skrev 2014-05-07 22:22:14 följande:
    Om nu äl-kalendern stämmer så åker jag iväg just på äl-dagen. Men varför inte försöka denna månad med?? :D äl idag. Vad tycker ni?

Om ni har sex dagen innan äl så ät chanserna bra :) Kör på om du/ni känmer för det :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)