• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • corran
    Maalon skrev 2014-05-06 10:57:03 följande:
    Håller tummarna för nid, hoppashoppas!!

Känns som att det är pågränsen till för sent för nidblödnig? Får se om det kommer mer blpd under dagen..
  • Maalon
    corran skrev 2014-05-06 11:05:56 följande:
    Känns som att det är pågränsen till för sent för nidblödnig? Får se om det kommer mer blpd under dagen..

Jag har ingen koll egentligen, men håller tummarna som sagt! Är lite avundsjuk på er, vill också gå och vänta och hoppas på att mensen inte dyker upp. Maj kommer vara den längsta månaden i mitt liv.... :p
  • corran
    Maalon skrev 2014-05-06 11:13:59 följande:
    Jag har ingen koll egentligen, men håller tummarna som sagt! Är lite avundsjuk på er, vill också gå och vänta och hoppas på att mensen inte dyker upp. Maj kommer vara den längsta månaden i mitt liv.... :p

Ja väntan är nog de värsta :P men snary är det din tur också :)
  • Maalon
    corran skrev 2014-05-06 11:28:15 följande:
    Ja väntan är nog de värsta :P men snary är det din tur också :)

Ja verkligen, och den är en så himla stor del av allt. Vänta på att börja, vänta på plus, vänta på bebis...

Ja, börjar på sista kartan imorgon :D
  • corran
    Maalon skrev 2014-05-06 11:46:50 följande:
    Ja verkligen, och den är en så himla stor del av allt. Vänta på att börja, vänta på plus, vänta på bebis... Ja, börjar på sista kartan imorgon :D

Maalon skrev 2014-05-06 11:46:50 följande:
    Ja verkligen, och den är en så himla stor del av allt. Vänta på att börja, vänta på plus, vänta på bebis... Ja, börjar på sista kartan imorgon :D

Härlogt då kan du se den kartan spm en nedräkning för barje piller du tar :)
  • Maalon
    corran skrev 2014-05-06 12:21:20 följande:
    Härlogt då kan du se den kartan spm en nedräkning för barje piller du tar :)

Ja precis :)
  • Milleman
    corran skrev 2014-05-06 10:24:57 följande:

Är troligtvis på äl +11; ev +10 idag.. Fick nyss en flytnong med små små blodaträck i.. Nodblädning eller mensem som kommer smygamdes. Hm.

Håller tummarna!
  • Milleman
    Maalon skrev 2014-05-06 11:13:59 följande:

Vi är i samma sits! Tur vi har mycket inbokat i maj. Vi tänkte satsa på ägglossningen i början av juni.

Tänkte ägna denna månaden åt att stärka ryggmusklerna.
  • lilljohansson

Bim imorrn men kunde inte hålla mig o testade nu.. negativt :( det borde väl synts nu även om det inte va morgonurin va?
    blir till o ta nya tag

• Maalon
    Milleman skrev 2014-05-06 12:40:59 följande:
    Vi är i samma sits! Tur vi har mycket inbokat i maj. Vi tänkte satsa på ägglossningen i början av juni.

Tänkte ägna denna månaden åt att stärka ryggmusklerna.

Åh, kul med någon som har samtidigt! Hoppas verkligen att kroppen kommer igång snabbt efter pillerstopp :) blir kul att följas åt!

Har också mycket nu i månaden, så hoppas att den går fort, längtar så efter att sätta igång med försöken :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)