• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hej! Är en tjej på 20, snart 21 år som precis påbörjat bebisverkstad..(igen). Har en son på 7 månader hemma, så förhoppningsvis blir det syskon till honom snart :) Hade tänk vänta ett tag men vafasen, vad ska man vänta på egentligen? :) Haka på här ni som också försöker bli gravida :)

• Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-08 07:58:31 följande:
    Blir lite skraj nu. Har ju lite ont i fogen alltid, mer vid äl och mens. Tänk att ha jätteont i 9 månader. Nu är jag för första gången rädd på riktigt :(

:( förstår det! Kram
  • Milleman
    corran skrev 2014-05-08 10:20:50 följande:

Om ni har sex dagen innan äl så ät chanserna bra :) Kör på om du/ni känmer för det :)
    Vi passade faktiskt på denna äl också :P shit är jättenervös. Så nu är det bim 22/5 för mig.
  • Älskarlivetkärlek
    Milleman skrev 2014-05-08 11:16:22 följande:
    Vi passade faktiskt på denna äl också :P shit är jättenervös. Så nu är det bim 22/5 för mig.

Jag hade inte sex på äl... Och ja jag blev ju gravid... Förra månaden hade vi sex på äl och då blev jag inte gravid.;)
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-08 11:16:22 följande:

Åh då får vi hålla tummarna gör dig nu :)
  • Milleman
    corran skrev 2014-05-08 11:53:07 följande:

Åh då får vi hålla tummarna gör dig nu :)
    Ja eller också hoppas vi att ödet bestämmer att äl i juni är bättre :P trodde inte jag skulle bli så här nervös!
  • Sofie92
    Älskarlivetkärlek skrev 2014-05-06 21:37:36 följande:

de trodde jag aldrig ?! 
    Grattis Glad Nu längtar man ännu mer efter ett Plus Hoppas det kommer denna månad Skrattande 
  • corran

Nu kom mensen, typiiiiskt. Aja inget att göra åt! Nytt försök om ca 2 veckor då.

• Milleman
    corran skrev 2014-05-09 14:28:00 följande:

Nu kom mensen, typiiiiskt. Aja inget att göra åt! Nytt försök om ca 2 veckor då.

Åh synd :( håller tummarna för nästa gång!!
  • Milleman

Idag har jag pratat med min förra mvc-sköterska men hon var inte alls förstående för att jag var orolig för ett till stort barn :( jag trodde att jag skulle bli lugnad och få lite råd!

• corran
    Milleman skrev 2014-05-09 17:00:05 följande:
    Idag har jag pratat med min förra mvc-sköterska men hon var inte alls förstående för att jag var orolig för ett till stort barn :( jag trodde att jag skulle bli lugnad och få lite råd!

Du kan alltid byta bm om du känner för det. Det är viktigt att man känner att man blir tagen på allvar! Jätte tråkigt att hon inte lyssnade på hur du känner :(
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)