snobben00 skrev 2014-04-13 21:23:14 följande:
Usch vilken jobbig sjukbakgrund, förstår att du har det tufft! Kan tänka mig att man blir rejält stressad också av försäkringskassan och deras jäkla regler hit och dit.
4 rör blod togs för bla röda hund, hepatit och hiv (tror jag) sen för att kolla om man är rh-negativ eller positiv så kroppen inte ska stöta bort fostret om vi inte är samma, sen togs det för kromosomanalys inför kub-testet också.
Har inga större problem med blodprov i armvecket, värre är det när dom ska sticka i fingrarna
Har väl blivit lite bättre men när jag var yngre svimmade jag jämt, likaså om jag skär mig i fingrarna... känner jätteobehag för sånt men det är nog bara att försöka vänja mig tror jag.
Jepp de rören tog dem på mig med
a det är ganska drygt men försöker njuta av graviditeten. Har faktiskt mildare värk i kroppen nu, förutom foglossning och ärmen. Men bättre än i vanliga fall
. Hoppas att det håller i sig att värken är mildare än vanligt. Usch jag avskyr nålar hehe, dock är det lite lättare efter alla stick man gått igenom vid ivf ju. Antar att du känner samma
i fingret är hemskt. Det slapp jag
Ja, reglerna är himla skumma. Cancer sjuka vill dem ju ibland skicka ut att jobba, fruktansvärt
. Hoppas att husläkaren lyssnar på ortopeden så jag kan få läka. Vill kunna bära mitt barn obehindrat. Och det kan jag endast om jag kan få läka så gott det går.
Ooh spännande med kub, när är det dags för det? Imorgon bitti ska jag göra glukosbelastning, ser jag inte framemot alls
är himla rädd att det inte slår något hjärta heller.