BlankaBlanka skrev 2014-04-01 09:22:15 följande:
Snobben00: Spännande med ett till UL. Håller tummarna att allt ser bra ut.
Jag har varit helt utslagen. Mått väldigt illa och varit så trött så trött. Det börjar avta men då kommer tvivlen i stället... Är allt som det ska, varför avtar det.
Ska idag gå och ta tester för KUB nästa tisdag. Går idag in i vecka 12 (11+0).
Jag går även på akupunktur för att stärka kroppen och motverka missfall. Håller tummarna för alla här inne!
När har ni BF? Jag har fått 21 oktober.
Ja, imorgon är det dags igen. Vi har också bestämt oss för att göra KUB-test, det skadar ju inte och så får man ju återigen se det lilla pyret
Hur gammal är du? Jag är 34 men vill ändå kolla. I en del län är det ju bara om man är över 35.
Tvivlar också en hel del därav ytterligare ett VUL imorn. Inga ömma bröst alls längre, faktum är dom känns och ser ut som innan...
kanske normalt det med?!
Håller med dig om tröttheten!!!!! Sover ju varenda kväll i soffan när det är nåt program jag vill se och i fredagskväll var mannen borta, då sov jag mellan 18.30-22.30 och därefter hela natten utan problem
Jag hoppas det avtar snart för man är inte så trevlig
Kan ibland känna som ilningar/sticknigar/molvärk under korta stunder till och från under dagarna men vissa dar ingenting alls.
Går in i v.11 imorn (10+0) så jag ligger precis en vecka efter dig, har fått BF 28 oktober.
Är du inskriven än? Jag ska på inskrivning 9 april men har varit på gemensam gruppinfo för en vecka sen.