• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-10-11 22:56:43 följande:
    Klart man får, om avkomman har åldern inne för alkoholhaltiga drycker. Skål!Skål
    Skål självSkål jjodå hon har åldern inne ;)
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-12 00:43:24 följande:
    Det där med nätdejting är inte min grej!!! Skrikandes
    Varför kan jag inte bara svara lite lagom gulligt och flörtigt som alla de andra strandskuttande damerna gör...
    , du är för smart och snygg Nej jag har aldrig nätdejdat och vet inte ens om jag skulle våga .. 
    Goodness me
  • taquine
    Schna skrev 2014-10-12 01:20:01 följande:
    Eftersom du är kvinna tar du kontakt, tycker jag. För att jämna ut det lite. Och jag tänker att t ex du här nu då cirkulerar lite bland dejtsite-medlemmarnas profiler tills du finner en så pass intressant person att du spontant får upp en fråga du vill ställa eller något annat du känner att du vill skriva till denne, och så skriver du det till vederbörande. Typ? smile9.gif
    Ok tack , kanske ska pröva på
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-12 01:35:42 följande:
    Testa, det kanske är roligare än du anar. Många hunkar från GbG Drömmer
    Är det?    Kanske är hemmablind , skåningar har en  speciell förmåga att göra mitt liv ännu  jobbigare än det borde vara , både här på oskyldiga FL och IRL 

Goodness me
  • taquine
    j a d e d skrev 2014-10-12 15:31:49 följande:
    Jag behöver något roligt iaf, men vet inte om det är livat här?
    Jodå , kul att du är tillbaka . Behöver dig på min sida bland alla gubb o gumsjuka stackare ..
    Eller små tonåringar som gått vilse 
    Goodness me
  • taquine

Brunhilde , byter gärna hus med dig ett tag , men säg inte du bor i Skåne ? 

Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-12 17:43:59 följande:
    I do {#emotions_dlg.flower}
    Gör du? Helt underbart , ok får inse skåningar är mitt öde .
    Ska sätta upp massa carpe diem etc på dina väggar , fluffa till med rosa kuddar, och hemvirkade små dukar ;) 
    Hos mig får du göra vad du vill, lever ändå i total kaos .. 
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-12 17:59:50 följande:
    omfg, "den jävla dagen försvann igen" kan jag leva med om du gör det till en bonad med en stor erigerad kuk som dekoration, spets och fluff lever jag helst utan. Kaos är det här med. Behöver aldrig oroa mig för inbrott, de skulle bara kika in genom fönstret och säga "Fan, redan någon som hunnit före"
    Ska försöka mitt bästa När fantasin flödar vet man aldrig vad som händer.. 
    Instämmer att fluff , prydnadsgrejor m.m är inte vad man vill ha hemma . och skönt att inte vara ensam om att leva i ett katastrofområde .
    Då behöver vi inte skämmas ;)
    Goodness me
  • taquine
    Knall skrev 2014-10-12 22:04:33 följande:
    Carpe Diem och Family... Eller alla prydnader hemma med fransk text och blommor... smile9.gif
    Jättefint juDrömmer Ska skaffa en väggbonad där det står "äntligen singel efter sju svåra år" och då påminnas att män inte ska ha i mitt liv att göra , eller? Blir osäker nu.. 
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!