• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-10-05 18:05:09 följande:
    Gör mitt bästa för att höja humöret, lyssnar på The good book med Emmylou Harris, men när jag tänker efter så gör inte textrader som detta mig på mitt bästa humör: Swing your daughter by the hand
    But if she gets raped by a man
    And refuses then to marry him
    Stone her to death! 
    Men gud vilken text ..
    Men samtidigt började jag asgarva Förlåt... 
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-06 21:01:35 följande:
    Hoho, lever ni?
    När jag ser hoho tänker jag på en gammal tråd som var otroligt roande (se om jag hittar den)
    Jobbat och sen fått in mina utemöbler ivarje fall , alltid nåt.
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-06 21:40:10 följande:
    Leta snälla, jag behöver ett riktigt asgarv.
    Letat , men hittar inte :( Är ivarje fall om en brud som stalkar en stackars kille med typ hundra mess om dagen och börjar meningarna med hoho vad gör du? Etc, och frågan är ju om vi tycker hon skickar för många och varför han inte svarar
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-06 22:53:44 följande:
    Åh, jag har snorgråtit i badkaret ett par timmar innan och jag känner mig mer som en zombie.
    {#emotions_dlg.flower}
    Gjorde jag igår , vad fan är det som händer ?
    Goodness me
  • taquine
    Aniiee skrev 2014-10-06 23:06:48 följande:
    Det där känner jag igen....

Var det den här kanske?
    Ja det är det , ;) får läsa imorgon, Tack för du hittade 
    Brunhilde skrev 2014-10-06 23:07:39 följande:
    Jag hoppas jag inte smittat dig! Försöker komma på vad som fick mig komma igen förra gången jag var så här långt nere i skiten. Tränar redan som en galning. 
    En dag i taget just nu känner jag, långa skogspromenader är mer min grej än träning , vi fixar det här...
    I morgon ska jag jobba hemifrån , tack gud , pyjamas , datorn och soffan
    Goodness me
  • taquine
    Cinnober skrev 2014-10-06 23:36:56 följande:
    Hej alla! Jag är ny här och nyfiken på vand man får surra om? Vad som helst?? smile1.gif
    Det mesta antar jag, välkommen då;)
    Goodness me
  • taquine
    Knall skrev 2014-10-07 00:15:32 följande:
    Det var faktiskt så jag kom ut ur mitt värsta.. Var ute och gick nästan varje dag under 6 månaders tid, rensade tankarna och bara fick ur mig ångest..
    Precis, en lisa för själen,samt få se sin hund så jäkla glad att slippa alla tråkiga slentrianpromenader gör mycket för en själv också , glad åt det lilla som sagt får man vara ... 
    Goodness me
  • taquine

Måste säga att vara inställd på en mysig kväll med en gammal fling blev mer wrestling där man kastades som en vante hit och dit och upp och ner inte var så kul , vad är fel på på vanlig svennesex ibland ? Typ missionären för man är så trött :)

Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-10 20:46:14 följande:
    Åh, du har iaf fått brottas Drömmer
    Jag är en av de som tycker missonären har oförtjänt dåligt rykte. Ska jag skämmas nu?
    Absolut inte , den är en lisa för själen  för oss kvinnor som är utmattade av allt snorgråtande och träning.. 
    Ja min wrestling var igår natt,så ikväll blir en lugn och stillsam kväll , med hem till byn kanske ?  
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!