• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-10-26 02:26:29 följande:
    Önskar att jag kunde säga det samma, jag är en riktig hot-head ibland och i vissa stunder är det svårt att behålla lugnet. Bad en kollega "go fuck yourself" en gång. Inte mitt stoltaste ögonblick när jag insåg vad jag faktiskt sagt.Skäms

Som min gamla fd svärmor säger "Det är sånt slöseri att bli arg och man säger saker i stridens hetta som mottagaren kanske inte kan förlåta"
    Det är ju sånt man vill säga,men med åren lär man sig att hålla det i huvudet , "hur korkad får man bli" , "är du på riktigt" etc tänks ofta .. 
    Kanske slöseri att bli arg men ibland är det välgörande, och det beror ju också vem mottagaren är, någon man tycker om eller inte bryr sig om?
    Gud vad jag svamlar märker jag  
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-26 02:52:43 följande:
    Skulle gissa att vi är ungefär lika gamla och jag har fortfarande inte lärt mig att hålla tyst...

Det är nog skillnad på att bli förbannad och vräka ur sig en massa samlad ilska. 
    Ja vi är väl typ 35+ eller någotDrömmer
    Aldrig bra att samla på sig ilska , förr eller senare briserar man
    Och vad händer med FL på nätterna ?, Blir ju utloggad och mina inlägg går inte framDemon
  • taquine
    Anonym (Signe) skrev 2014-10-26 15:55:38 följande:
    Men du, du har ju faktiskt rätt att se ut hur du vill utan att få kränkande kommentarer  Att du inte tog åt dig därför att du är van är väl bra, men vid närmare eftertanke så jäkla ledsamt eftersom ingen människa ska behöva ta så mycket skit att man vänjer sig. Men det är ju bara vad jag tycker.
    Så tycker jag med , låter skrämmande att bli van att ta skit
    Sträck på dig Aniiee , du är fin och duger precis som du är .. Fan vilken tråkig värld vi skulle leva i om alla skulle vara stöpta i samma form 
    Goodness me
  • taquine
    Aniiee skrev 2014-10-26 16:57:40 följande:
    Och jag håller med. För mig är det för sent, men den som ger sig på någon annan i min närhet riskerar att bli sänkt till skosulorna =P
    Instämmer med Brunhilde, det är det inte alls!!
    Vill du komma till gbg någon gång förresten så är du hjärtligt välkommen hem till mig(på egen risk) 
    Kram på dig;)
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-26 19:43:28 följande:
    Jag gillar Dolly, inte fråga om det smile2.gif
    Jag med , verkar vara en skön kvinna ;) 
    Min exman kom inom med Keplers nya eftersom han visste hur jag längtat, varför var han inte så gullig innan? 
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-26 19:56:00 följande:
    Kanske han var fast det liksom försvann bakom allt annat på något sätt. *svamlar*
    Jo du har nog rätt ,särboskap kanske är något att satsa på om man skulle träffa någon seriöst Inte nöta på varandra med tråkiga vardagsproblem ..Utan träffas när andan faller på.
    Ja det känns som fjärran för tillfället 
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-26 20:15:56 följande:
    Fast det innebär ju andra problem. Vet inte nunna (utan celibat då'rå)?
    Hur fan ska det gå till?  
    Iofs tror jag det finns ett ställe där man kan pröva på nunnelivet , får googla och återkomma
    Kanske något för oss?
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!