• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-10-26 21:57:28 följande:
    Blir man inte inlåst av Abbedissan? 
    Skulle tro det, ;)
    Nej , men en sådan resa skulle nog kunna vara en lisa för kropp och själ .. Får funderas på tycker jag 
    Annars finns väl Vadstena kloster här hemma , men det kanske är hotell numera?, Vet det ska finnas som du säger dessa retreat och där man på vissa ställen inte ens får prata utan bara gå in i sig själv , 
    Efter jul och nyår kanske något sådant  är  helt  perfekt;)
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-26 22:44:58 följande:
    Jag tycker vi slår till. Det finns även den här som jag vet ska vara bra. Den ligger dessutom i Skåneland:
    www.roglekloster.se/besok/retratt
    Verkar ju idealiskt,  dit åker jag gärna.Apropå att lämna portföljen  hemma , ska vi fråga om EH vill följa med? 
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-26 23:40:09 följande:
    Han skulle se ut som en väldigt märklig kvinna om han försökte. Trust me smile2.gif
    Haha ok trodde det var blandat:D , vissa retreat har  ju blandat män och kvinnor men det är nog inte i klostervärlden l , nej han får stanna hemma då ;)
     Gud vad jag känner mig blåst och tröttSkäms
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-27 00:34:28 följande:
    Du missade inlägget av *host* en psykologisk forskare där terminologin är högst personlig eller är det kanske nyskapande Obestämd
    Du menar pluttbebis varit i farten , ja herregud den tråden får jag ta i morgon, (jobba hemmadag ) 
  • taquine
    Aniiee skrev 2014-10-27 02:17:34 följande:
    Jag tycker inte om den där bebisen. Hon har varit en idiot mot en av mina vänner, här på FL...... hon fick nog sitt diplom på Backwater Trailer College, No-where, USA.
    Hon har nog köpt sina diplom ,om hon skulle ha några .., hoppas inte din vän tog illa upp för det är hon inte värd..
    Goodness me
  • taquine

Är sådär övertrött och kan inte sova , ingen ro att läsa heller 
    Denna låt dansade  jag min stackars avkomma livet ur när hon var liten , men den håller än tycker jag ;)

Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-27 03:21:18 följande:
    smile2.gif är det nu man ska sova istället för att sitta här? Kan bidra med ett pinsamt klipp av Latin Kings som jag och avkomman skrålade på väg till dagis. Lyckligtvis orkar jag inte leta upp det på tuben.

Synd ,det hade jag gärna sett  ;)
    Här är en liten sötnos, ska man sluta så?Drömmer
    Goodness me
  • taquine

"Vän "på middag igår
    - Kan du inte tända lyset?
    - Vilket lyse?
    - Ja staken , (pekar på en ljusstake)
    - Ehh ..., jovisst  

Herregud vad träffar jag för folk  

Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!