• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-10-18 14:57:37 följande:
    Livet ställer en inför så svåra val ibland. Stor fest eller stanna hemma och sova Obestämd
    Fest såklart !
    Alltså vaknade halvtvå idag och kände mig ganska off men det räckte att titta in i HK tråden för att få mig ett gott skratt.. , nu mera kaffe ;)
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-18 15:15:03 följande:
    Någon rolig bild? Eller bara nakna bringor? Kaffe 
    Mja , män i fula kalsonger och lite annat smått och gott...
    Funderar på att göra tummen upp på alla bilder ,)Att kunna roa andra är inte fy skam 
    Goodness me
  • taquine
    Knall skrev 2014-10-18 15:32:02 följande:
    När grabben bestämt med kompisar att de ska lana under helgen, säger det enbart i förbigående till sin mamma som då ber honom att informera pappa..
    Gör han det? Nej.. Vi vet att han är med kompisar, men vem/vart/hur?
    Mobilen är avstängd och vi har inget hört sedan igår morse!

Vi förbannade pga oro.. Unge!!!! smile8.gif
    Känner igen, dom kanske sover nu?. Ja dessa ungar.. Suck
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-18 15:39:47 följande:
    Lugn! Han sitter i någons pojkrum med tio andra små nördar och är väldigt upptagen med att proppa munnen full med chips och inte wipa. Det krävs massor med koncentration och viljestyrka för den sortens multitasking. Han hör av sig när han kommer på att det finns en skön säng som bara är hans.
    Mitt i prick
    Denna låten är perfekt att göra squats till

Goodness me
  • taquine
    Smecker skrev 2014-10-18 16:21:47 följande:
    Stanna hemma och knulla.
    Om man inte har någon att knulla med då? 
    Goodness me
  • taquine
    Aniiee skrev 2014-10-19 04:03:16 följande:
    Jag är så trött. Och jag har så ont. Jag vill inget mer, orkar inte. Har ingen lust till någonting. Har inget att skriva, vill inte veta. Vill inte vara vaken, vill inte sova. Orkar inte le falska, tappra leenden, vill inte se eller höra uppmuntran, medlidande, falska förhoppningar. Vill bara sluta finnas, sluta såra, sluta skada. Sluta vara till last, sluta besvära. 

Livet suger, och sen dör man. Snart, hoppas jag. Fast jag vill inte dö. Jag vill bara inte leva...
    Men lilla hjärtat Hjärta, kom hit så ska jag ta hand om dig... 
  • taquine
    Knall skrev 2014-10-19 12:42:44 följande:
    Man vet att man har puls med två 10-åriga tjejer i huset.... *Bävar inför den stundande tonåren*
    Ett hett tips är att gömma alt. sätta lås på det du tycker om... , kläder, skor , parfym , etc.. ;)Samt försäkra henne om hur vacker hon är fast hon känner sig fulast i världen ... Det ordnar sig och man klarar det på något sätt 
    Goodness me
  • taquine
    Knall skrev 2014-10-19 15:30:57 följande:
    Funkar det att låsa in henne istället? smile9.gif

Hon har fått för sig att hon är tjock!! smile3.gif Och att hon måste ha bh-topp för att vara sexig..!
    Du är 10!! Du ska inte vara sexig!!! smile8.gif Inga 10-åringar är sexiga!! smile8.gif
    Huu , det går neråt i åldrarna Hemskt att dagens ungar känner så.
    Goodness me
  • taquine

Hörde sonen i trappan och trodde han skulle ut med hunden , istället var det bildörrar som gick igen Han tror nog jag sover , vart ska han vid denna tid en söndagkväll , ? Vet hans bilkåta kompisar tror dom är odödliga och kör som dårar..

Goodness me
  • taquine
    Aniiee skrev 2014-10-20 00:27:59 följande:
    Ring polisen och flagga för att du vet att de busåker. Att åka fast är ofta ungarnas största wake-upp-call. Det andra vanligaste är tyvärr när de sitter där i kyrkan.....
    Ja usch, nej väntar med polis men är han inte hemma inom en timme får vi se.. Ringt honom på mobilen men såklart inget svar Här blir inget sova märker jag
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!