• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-10-29 22:08:19 följande:
    Han var nog bara lite sugen smile2.gif
    Ja eller hur,  
    Blev väldigt full i skratt ska erkännas 
    Goodness me
  • taquine
    Aniiee skrev 2014-10-29 22:42:17 följande:
    Nädå. Byta stekpanna, ta fram en kastrull och trolla ihop den skurna såsen igen. Nemas problemas. 
    Jag gör kyckling med currysås den enkla vägen, köper en grillad kyckling (tar av skinn), och köper  felix underbart goda currybas, färdigt på 5 minuter , är usel på såser , skär sig eller bränner vid hur jag än vaktar den
    Goodness me
  • taquine
    Anonym (Signe) skrev 2014-10-30 00:00:19 följande:
    Nej nu måste jag få några tips! Jag ska bli gudmor. Jättekul! Verkligen jättekul! Stolt som bara den, på gränsen till mallig. Men vad gör en gudmor? Vad förväntas jag göra? Frågan har aldrig varit aktuell för mig. Jag tror att man ska vara med vid barndopet, men jag är ju inte kristen. Blir något bekymrad. Jag kan väl inte säga nej? Kan man det? Jag har känt mamman i flera år och hon vet ju att jag inte är kristen, så det är kanske inte viktigt?
    Jag har faktiskt ingen aning, men jag kan tänka mig man har en ganska passiv roll, min moster var min gudmor men kan inte komma ihåg hon gjorde något speciellt. Tänk på Vickan , hon är väl gudmor till ett helt gäng...
    Köp något fint som barnet kan ha nytta av är mitt tips.
    Brunhilde skrev 2014-10-30 00:03:55 följande:
    Jag? smile3.gif Jag är nog den värsta tänkbara nallevakten! Är upptagen i helgen med väldigt barnförbjudna saker.
    Hehe, glöm inte uppdatering
    Goodness me
  • taquine
    Anonym (Signe) skrev 2014-10-30 00:38:22 följande:
    Jag tackar för råden! Presenter är jag ganska bra på. Ska bli kul. Det där med att ta över om föräldrarna dör...la di da...och så tänker vi inte mer på det. smile1.gif
    Tror inte det är så numer, att ta över menar jag ...är usel på sådant eftersom mina avkommor är födda i synd och icke döpta
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-30 01:32:43 följande:
    Det är skillnad... Han kommer bli traumatiserad för livet!
    Gemensam insamling för Nalles psykoterapi.. 
  • taquine
    Fjäril Vingad skrev 2014-10-30 10:20:27 följande:
    Älskar humorn i denna! smile2.gif
    Helt underbar , funderar på att skaffa mig några pumpor och göra något liknande, allt för att reta präktiga Greta i grannhuset ...;)
    Goodness me
  • taquine
    lille Birger skrev 2014-10-30 12:36:52 följande:
    Kan du ta nallen över helgen, taquine. Snälla? Nalle
    Tyvärr käre Birger är jag indisponibel denna helg , du får göra som andra småbarns(nallars?)föräldrar och uthärda ;)
    Goodness me
  • taquine
    Anonym (Signe) skrev 2014-10-30 22:16:36 följande:
    Nallen behöver en gudmor som tar med honom på aktiviteter som nallar tycker är kul och som köper presenter.

Du kan väl ta nallen också ? Två flugor i en smäll
    Goodness me
  • taquine

Quasimodo eller Uncle Fester , vem passar jag bäst som tror ni?  
    Nej allvarligt , ska på hallowenfest i kväll och har noll lust ,och hatar att klä ut mig.

Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-10-31 10:42:32 följande:
    Morticia!
    Ja kanske det,;) lite enklare ivarjefall . Får se om jag kommer iväg öht
    Knall skrev 2014-10-31 10:42:37 följande:
    Du kan få låna de grejer jag skulle haft imorgon? Lär inte kunna umgås med vanliga dödliga förrän om ett par dagar...

Helgad vare Cocillana! smile2.gif 
    Ja cocillana är fina grejor , krya på dig!
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!