• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-07-15 22:42:24 följande:
    Jag gick på känn... Mycket möjligt att jag endast har ogräs kvar i rabatterna. Kunde dock konstatera att jag är den enda i närheten som har en egen djungel! *stolt*
    Samma här , gräsklipparen är sönder  men skulle iofs behöva en lie. Förstår inte varför grannarna tittar snettDrömmer
    Goodness me
  • taquine
    ErnstHugo skrev 2014-07-19 00:27:37 följande:
    God afton

Fler som helt enkelt inte vill sova under sommarnätter?
     Det vill jag men kan inte, och någon sommarvärme när solen gått ner finns ju inte, riktigt kallt när jag var ute med hunden , redan lite höstaktigt...
    Goodness me
  • taquine

Bad min man gå inom bolaget och köpa något gott rödvin , telefonen ringer, går det bra med ett "kåte de råne " ?.-?Vad svarar man "ja älskling det blir jättebra"

• taquine
    Knall skrev 2014-07-19 19:32:29 följande:
    "Har du redan tullat på vinet?" smile2.gif
    Gissa Skål
    Goodness me
  • taquine
    Aniiee skrev 2014-07-19 20:56:34 följande:
    Säkert stupfull vid det här laget. Fast på ett bra sätt Solig
    Nej du , ska mycket till innan jag blir full , lite salongsberusad på sin höjd..
    Goodness me
  • taquine
    Anonym (Hi) skrev 2014-07-19 21:10:03 följande:
    Här hemma brukar vi köra vinet "bän d'i sär" smile5.gif
    , är ni släkt med min man?
    Goodness me
  • taquine
    Monte skrev 2014-07-19 21:47:11 följande:
    Är det verkligen bara jag som inte fattar nåt av alla Japan-referenser? Hu....
    Nej jag fattar inte heller något , vi är väl för gamla Monte
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-07-19 21:59:42 följande:
    Give them some of your old time loving. De vill bara ha lite uppmärksamhet. Tydligen har jag dissat snyggaste karlen på FL genom att ge honom en avhyvling för meningslösa PM. Man vet aldrig, bakom all denna meningslöshet kanske det gömmer sig en diamant smile6.gif
    Ja vem vet Drömmer, har stängt ner hela min sida men får ändå massa konstiga pm varje dag, bara att finna sig antar jag..
    Goodness me
  • taquine
    Smecker skrev 2014-07-19 22:34:54 följande:
    Jag kan skicka dem vidare till dig i fortsättningen. De brukar bara bli sura och ta det personligt när jag uttrycker min avsmak för dylika aktiviteter.
    Men varför svarar du ? Ignorera  bara så brukar dom tröttna 
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!