• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

zikzak skrev 2014-08-23 23:56:46 följande:
    Jag visste faktiskt inte hur jag annars skulle uttrycka mig.
    Känner igen" snacket " bytt nick nyss?
    Apropå kräftor , inte ätit några i år, som kräsen västkustare är det bara färska härifrån som gäller och dom är omöjliga att få tag i. Fixar inte småländska insjökräftor eller turkiska frysta ... *ryser*
    Goodness me
  • taquine
    zikzak skrev 2014-08-24 00:13:47 följande:
    Du har ett bra mycket bättre liv än mig iaf., det är ju nåt att vara glad över. Jag är dömd till att leva i evigt mörker pga. Aspergern, det kan ni ju gotta er åt.
    Släng din tunga och kletiga offerkofta , du har hela livet framför dig All lycka 
    Goodness me
  • taquine
    lille Birger skrev 2014-08-24 00:26:30 följande:
    På tal om det hade jag stora problem med att få nallen i säng tidigare ikväll. Han vägrade lägga sig!  Det slutade med att jag fick fånga in honom, stoppa en napp i munnen och vagga honom fram och tillbaka tills han somnade.

Vilket ståhej du har med din nalle Birger, värre än med ungar ju
    Goodness me
  • taquine
    zikzak skrev 2014-08-24 00:59:52 följande:
    Jag är ett miffo, jag har asperger, jag är helt jävla dum i huvudet och kommer aldrig bli något.
    Ja buhuhu , så synd om dig , seriöst ,skärp till dig grabben. Tror ingen här inne ids tycka synd om dig längre .Kom ihåg vad den vise Churchill sa "If you are going through hell  keep going" 
    Goodness me
  • taquine
    Knall skrev 2014-08-25 21:15:59 följande:
    Besiktigat bilen, köpt färg, storhandlat mat, sprungit i hagel, hämtat barn, kokat gröt, tvättat, diskat och sitter nu äääääntligen med en kopp kaffe... smile2.gif
    Du förtjänar en stor medalj! Haft halvledig dag och istället för tvätt och städ blev det ryggläge i soffan. Min son och hund tittar anklagande ... Skäms
    Goodness me
  • taquine
    Orcha skrev 2014-08-29 23:51:06 följande:
    Brasse är död.
    Död åt zombies nu.
    Det är på riktigt liksom.

Brasse är död.
    Såg det också nu , så tråkigt..Gråter
    Sov gott Brasse 
    Goodness me
  • taquine
    HäckHäxan skrev 2014-08-30 00:17:35 följande:
    Alltså vad väljer man närhet/ intimitet och sex, själsligt utbyte och värme eller väljer men sex, knulla, käka pizza, svettas, duscha, knulla mer, skavsår bla bla.

Fan jag vet inte ens vad jag har för behov eller vilket av dem jag vill få tillfredsställt för tillfället.. Obestämd
    Hmmm , Vilket jävla Ilandsproblem kära du..
    Goodness me
  • taquine
    Knall skrev 2014-08-30 10:32:44 följande:
    Firat min gubbe som fyller år idag! Presentöppning i sängen (skäggtrimmer samt en näs- och öronhårstrimmer..) smile2.gif
    Lyxfrukost och skönsång av mig och barnen! smile2.gif

Senare i eftermiddag kommer våra föräldrar och barnens mamma med pojkvän.. Smörgåstårta!!!!!! smile2.gif
    Hoppas ni får en fin dag..
    Själv har jag sovit 4 timmar och fattar inte hur jag ska fixa dagen , kvällen  samt natten med  kräftskivan med stort K.Däckar väl vid 22 eller något... 
    Goodness me
  • taquine
    ErnstHugo skrev 2014-08-30 11:43:57 följande:
    Förstärkt frukost ute med dottern smile5.gif sååå skönt väder.
    Vilken tur ni har , vi har moln och duggregn.. Ha en fin dag EH !
  • taquine
    Knall skrev 2014-08-31 23:25:53 följande:
    Åååååh! Fick jag för mannen så skulle jag ha fler katter!
    Han och ungarna vill ha hund, det kan jag också tänka mig, men har sagt att vi måste veta att vi har tid, ork och motivationen till att ta hand om en .
    jag tycker om hundar, men har inte det intresset så då får mannen och ungarna ta det stora ansvaret..
    Men det får bli en stor hund då.. typ golden..
    chihuahuas ser jag som råttor... smile2.gif
    Ja golden är underbara eller en RR som jag har , dom har allt.  
    Apropå katter har jag ju min "mördar Anders " som har chans att bli stallkatt , tror han skullle trivas att jaga möss på dagarna faktiskt. Bild på fina rhodesian.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!