Inlägg från: taquine
|
-
-
Ok din får träffa min, Snällare finns inte . Dumsnäll om man ska vara ärlig. Darrar när elaka taxen kommer på gatan , typHäckHäxan skrev 2014-08-31 23:38:13 följande:Dom är granna. En granne längre bort längs vägen har en sån. Som tyvärr hatar rottisar så det där med att gå förbi där vågar jag inte då deras ofta går lös i trädgården. Den klev rakt ut en gång när jag kom med den lilla hunden. Men bara tanken på att gå förbi med min rottis som inte är ett dugg trevlig mot andra hundar och krocka med deras hund som vill äta rottisar känns ju puckat. Onödiga skador och skit även om min är kopplad osv.
Men vackra är dom -
Måste säga det pirrar lite i magen när man har en väldigt snygg tapetserare här hemma Ska jag bjuda på kaffe kanske?
-
Haha känner mig som en desperat hemmafru som aldrig får liggaHäckHäxan skrev 2014-09-01 13:59:00 följande:Sätt på kaffe och sen säger du lite i förbigående att det finns kaffe om du vill ha, säger han nej, så fråga om han vill ha en kopp te
-
Jag är väl inte speciellt musikalisk heller , spelade piano i 7 år men duger nog bara till husbehov. Saxofon vill jag kunna spela , Lily was here tex.Anonym (Signe) skrev 2014-09-01 19:10:10 följande:Oj! Hatten av för dig! Min mamma, pianolärarinnan, sa en gång att "du kommer aldrig att kunna lära dig spela ett instrument." Hon hade rätt.
-
Vad är det den finska lådan heter , som inte är så där jättegod?Försökte få i mig den en jul men var ingen höjdare precisFjäril Vingad skrev 2014-09-01 21:13:13 följande:Drycker (olika varianter av mumma tex), efterrätter, kanske lite rätter från andra länder (tänker på finska "lådor" tex)...
Goda klenäter går ju alltid ner, ganska roliga att göra också -
NejFjäril Vingad skrev 2014-09-02 10:01:28 följande:Kan man tänka på annat, menar du?!
-
Eller menar jo, nu är sommaren slut och dags för långa höstpromenader, plocka svamp , tända ljus och bli en lite sundare människa som inte tittar in på FL flera gånger om dagen ...
-
Åh vad jag känner mig rastlös idag, kan inte mr right plinga på dörren eller nåt
-
Haha never ever käre Birgerlille Birger skrev 2014-09-02 20:35:21 följande:och stringtrosor!