• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

JAG VILL OCKSÅ HA PANNBIFF!!

Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-09-11 22:20:15 följande:
    Ah, pannbiffar! Glöm inte löken och brun-såsen smile2.gif
    Avkomman fick äta det idag igen. Brukar aldrig funka annars att äta samma sak två dagar i rad, men detta gick bra.

Grytor funkar ju annars flera dagar i rad , godare för varje dag
    Älskar ordet avkomman  
    Goodness me
  • taquine
    ErnstHugo skrev 2014-09-11 22:34:23 följande:
    Satan i gatan!!! Nästa kvinna som såger den sista meningen ovan irl till mig kommer jag att fria till smile3.gif
    Du har ju en hel del att välja på EH , hälften av FLs  kvinnor är väl kära i dig ;)
    Goodness me
  • taquine
    Knall skrev 2014-09-11 23:09:55 följande:
    *Urk* gammeldansk... *hulkar*
    Bra för halsen och magen sa min morfar , ju mer illa det smakar desto bättre verkar det
    Brunhilde skrev 2014-09-11 23:10:47 följande:
    Tycker majoriteten av mänskligheten är ett konstigt släkte och sedan är det oberoende av könstillhörighet (eller bristen på det)
    Instämmer till fullo!
    Goodness me
  • taquine
    ErnstHugo skrev 2014-09-13 17:05:24 följande:
    Persiska kvinnor gör mig knäsvag.
    Skånska män gör mig knäsvag
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-09-13 17:48:12 följande:
    *argh* Även om avkomman är (nästan) vuxen blir jag ändå orolig när den inte hör av sig på 24h och inte behagar ha telefonen igång. 
    Ja fy fan det där känner jag igen, hela magen knyter sig Och katastroftankarna går igång..
  • taquine
    Anonym (okejdå) skrev 2014-09-13 17:58:03 följande:
    Finns inget direkt jag kan göra heller. Antagligen har han hamnat hos någon brud och telefonen är urladdad, men lik förbannat blir jag orolig.
    ???
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-09-13 19:30:28 följande:
    Fortfarande onåbar,
    Och FL har inte ändrat funktionen att man måste klicka i sin signatur annars blir man anonym...
    Jag kör på gamla fl så länge , lite mer stabil, 

Jäkla ungar säger jag , finns det verkligen ingen du kan ringa eller ta kontakt med?
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-09-13 19:50:26 följande:
    Avkomman är återfunnen!
    Skönt att höra , det är dom"den självgående arten"  som ska betala all färgning av håret pga av det gråa dom orsakar!
    Goodness me
  • taquine

Alltså jag vet inte om man får skriva så här men det finns en människa på detta forum som ger mig kalla kårar , så fort jag ser dennes avatar så vet jag att jag inte borde läsa för då kan både blodstörtning och dator ut genom fönstret inträffa . 
    M en det är som en bilolycka , man kan inte låta bli att titta ( eller läsa) 
    Är jag ensam om detta ?

Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!