• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-09-20 13:03:53 följande:
    Jag gick upp rätt nyss var på dass och ställde mig på vågen ett infall. Bara för att inse att jag gått ner 8 kg på en månad eller nått sånt. Fick tanken för jag helt ärligt tyckte min hud kändes slapp och konstig på flera ställen sista tiden vilket jag tagit för inbillning.

Men 8 kg på en månad det känns faktisk inte alls helt bra :-/ Utan tvärtom rätt konstigt och jag förstår inte helt varför. Hoppas det beror på att jag äter mer mat och effekten av det liksom kommit nu bara.
    Oj 8kg på en månad är mycket... , men du mår väl bra annars?(förutom förkylning då)
    Goodness me
  • taquine
    HäckHäxan skrev 2014-09-20 15:50:52 följande:
    Jo alltså jag hade en tanke att jag skulle gå ner 10 kg till slutet av året, men inte så här, det var inte med i min plan att de skulle gå till såhär.

Jag kommer få panik om det fortsätter såhär. Nu kommer jag springa och väga mig hela tiden av ren rädsla, jag som annars låter min våg samla damm konstant och ofta undrat varför jag inte slänger den.
    Du har ju kontakt med vc så det ordnar sig gumman ;) 
    Slänga vågen är en jäkla bra ide , bara ett stressmoment.., om man nu vill upp eller ner 

• taquine
    Aniiee skrev 2014-09-20 20:40:47 följande:
    OM jag inte visste bättre hade jag trott att det var gravidhormoner som spökar..... Jag har gråtit non-stop  hela dagen.....
    Vissa dagar är sådana , kram på dig Hjärta

Goodness me
  • taquine

Den som söker hon finner , köpte en klänning i början av sommaren som helt plötsligt gick upp i rök , letat som en tok .. men som sagt puts väck. Men tittade in på min ena avkommas fejsbook och där var den ju , jäkla unge, hon får gärna låna men fråga då din ömma moder först{#emotions_dlg.djavulsk}

Goodness me
  • taquine
    hännrick skrev 2014-09-22 22:18:36 följande:
    Jag hade inbox-premiär igår (sort of).. det första rimliga meddelandet jag fått på FL :)

det förstaförsta dök upp redan första helgen jag var medlem.. en fjortis(ish) tjej(ish) som hade något hon vill tala om för mig (en total främling): "Jag hatar din kuk"

Jag blev lite förvånad så det enda jag kunde komma på att svara var "Jag också"

Bra svar  
    Annars är det väl ignore som är det bästa på vissa ;)
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-09-22 22:37:52 följande:
    Ah, jag trodde hon ville sälja in ett könsbyte.
    Skåningar är väl aldrig rimliga, det är därför de pratar så grötigt har jag hört smile9.gif Du får väl göra en efterlysning efter damer i ditt eget närområde här då. Det finns säkert ett helt gäng av dem på forumet.
    Akta dig!! Det är många skåningar här  
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-09-22 22:54:04 följande:
    Nähä smile3.gif
    Var då?
    Knall skrev 2014-09-22 22:58:40 följande:
    Vafalls??? smile3.gif
    Förvånad själv , men dom finns här och lite där och överallt ;) 
    Men snälla det måste ni väl upptäckt själva , eller ?  

Goodness me
  • taquine
    hännrick skrev 2014-09-22 23:01:12 följande:
    Jag får väl dra den vanliga harrangen då, det är nåt med skåne (nåt i vattnet kanske?) men när jag då och då springer på en kvinna vars digitala uppenbarelse väcker min nyfikenhet så är hon troligtvis skåning. 8 av det senaste 10 personerna jag inlett och och fortsatt kontakt med bor i Skåne
    Precis , fast i mitt fall har det ju varit män..
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-09-22 23:06:39 följande:
    Gått mig heeeelt förbi. Trodde alla var från GbG smile3.gif
    Inte träffat på en enda, i och för sig får jag nog av dom irl.. 
    Jo kloka Smecker är väl från gbg
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!