• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-09-23 02:22:56 följande:
    Åh kan man själv få välja ut vilka skåningar man vill bli visiterad av? För så här på rak arm så finns det iaf minst tre i mitt huvud och de hade kunnat få göra det ihop också, så att jobbet verkligen gjordes noga noga och ja jävligt noga och lääänge. Et rum, ett bord, några stolar, låst dörr, jag och tre män, jodå jag kan leva med det..

Haaaaaaj

Hajjaru smile2.gif

Simma lugnt i duschen.
    Låter ju helt jävla underbart
  • taquine

Samma här ;), varit igång sen sju i morse ., känner mig paralyserad

gilmore skrev 2014-09-24 22:27:50 följande:
    Jag är så förbaskat trött, kan ingen klä av mig och släpa mig till sängen för jag orkar knappt röra på mig.. Gråter

Goodness me
  • taquine

Är det bara mitt fl som segar ? 

HäckHäxan skrev 2014-09-26 01:29:14 följande:
    Skillnad på handyman och hantverkare känner jag lite sådär spontant smile2.gif
    Jo kanske det kanske , tål inte se en karl med borr även om han ser ut som en grekisk gud eller nåt. Tror mer på hännricks variant a'la slöjdlärare så fall 
    Goodness me
  • taquine
    ErnstHugo skrev 2014-09-26 17:53:27 följande:
    Rättelse:
    Menade tvärtom ;-D
    Tänkte väl det , annars har du helt ändrat smak  
  • taquine
    HäckHäxan skrev 2014-09-27 10:38:23 följande:
    Jag började skriva en kort historia igår, eller en snusk novell/ erotisk novell eller vad tusan man skall kalla det.

Hade sjukt roligt där jag satt, men fick avbryta för jag insåg att kl var så satans mycket, men det kliar kliar kliar i mina fingrar, vill bli klar, men vågar nog inte börja skriva nu, då fastnar jag och kommer bli irriterad när min kompis ringer och avbryter mig sen. Har lovat städa ur ett hus på 260 kvm. Bara att bita ihop och gilla läget.
    Godmorgon ! ,Lova nu den innehåller läckra skåningar  
  • taquine

"Livet är hårt på en pinne men inte på en penis" Nehe vad vet jag  ?
    Gulligt med små söta fjortispm ;)  Hoppas alla har haft en trevlig lördag :)

Goodness me
  • taquine
    ludenfot skrev 2014-09-28 08:33:26 följande:

Cool jag vet inte heller och inte särskilt ledsen. 

Däremot vet jag att nu väntar mig minst två sömnlösa nätter. Efter en kväll/natts härjningar med alkohol är det totalt omöjligt för mig att sova dagarna efter. Som bäst hamnar jag i en sorts dvala men tvn och datorn kommer att gå varma de närmaste dagarna Obestämd

Ut och promenera ! Har världens kassaste dygnsrytm själv, fast jag  inte festat , mest känt mig som Hulda 90 på hemmet
  • taquine
    ErnstHugo skrev 2014-09-28 16:03:54 följande:
    Eller att kuken luktar efterrätt smile3.gif
    Smaskens till sista slicken .. ;)
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!