• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Sonen var sugen på spenatsoppa idag *tvungen att känna på hans panna * ;) Men det var gott! Unna sig lite glass då när man varit så nyttig..

Goodness me
  • taquine
    Alexiandra skrev 2014-09-08 20:54:38 följande:

Okej, jag är sjuk (det är därför jag är på FL, hamnar alltid här när jag är sjuk). Har vansinnigt tråkigt och är dessutom hungrig men det finns inget vettigt att äta som inte kräver en timmes matlagning och det orkar jag inte. Surfar runt planlöst på FL och tänker "åh, den tråden borde kunna vara lagom underhållande".

Och vad pratar ni om i "sex och trams"? - MAT!

Bah, tack så jävla mycket för den. Tack. Verkligen. 

;)

Haha  
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-09-08 22:43:08 följande:
    Åh, pannbiff med berg av stekt lök! Drömmer
    Mums!! Min exman var inte mycket att hänga i granen men goda biffar kunde han göra... ;)
    Goodness me
  • taquine
    HäckHäxan skrev 2014-09-08 23:26:38 följande:
    Den är farlig, allt med mig är farligt. Jag är en sån där som mammor varnar sina gossar för! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Som det ska vara ...
    Goodness me
  • taquine
    Karlfn skrev 2014-09-08 23:50:33 följande:
    (Trampar in och lämnar några tekoppar, om det är andra som har det lite småkyligt på sitt håll)
    Ja tack , gärna med en skvätt gin i ;)
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-09-10 21:00:45 följande:
    Har lärt mig att det allra senaste är att ha en walking closet smile2.gif
    Jag har även fått reda på att det finns ett nytt märke som heter Guchi, kan det vara en piratkopia av Gucci? smile3.gif
    Haha, var bara inte bohrmisk med runda glasögon och pottfrisyr  
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-09-10 21:56:35 följande:
    Bohemisk är jag, men jag faller på glasögonen och frissan. Kanske ska satsa på att bli en fullfjädrad vintageslyna. 
    Jag skrev med den TS stavning som väl inte var något vidare Håller med, gillar bohemstilen  men skippar pottfrisyren och Wieheglasögonen. 
    Älskar vintage by the way , men slyna vet i fan...(eller det  kanske man  är  redanSkäms
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-09-10 23:23:38 följande:
    Ingen som har en passande FB-panic-avalanche-meme? 
    Som betyder?
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-09-10 23:31:52 följande:
    Bara lite fascinerad över paniken på FB efter Researchgruppens avslöjande om att de har kommit åt FBs db.

Ja det läste jag om... Tur att man inte är rasist då
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!