• taquine

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-09-05 23:19:05 följande:
    Läste just i en annan tråd helt nära att det numera utkommit en ny sorts dildo som heter Rabbin undrar lite över utformningen på den Obestämd Föreställer mig den med hatt och skägg, men kan inte riktigt få en bild av den. Någon som testat? 
    Tyvärr missat den , men rabbit är väl ganska så godkänd...

Har dom avbildat någon då på rabbin?
    Goodness me
  • taquine
    MrMom skrev 2014-09-05 23:49:50 följande:
    Nä, om man skulle ta och sitta på vänsterhanden i en kvart tjugo minuter... Tomte
    Varför då
  • taquine
    MrMom skrev 2014-09-06 00:04:08 följande:

Då domnar ju vänsterhanden bort och så känns det som om någon annans hand. Och vad jag ska göra med den får ni lista ut själva hahahaha.
    Ja så kan man ju också gå till väga ;)
    Goodness me
  • taquine
    ErnstHugo skrev 2014-09-05 23:23:12 följande:
    Septemberkvällar kan som ikväll vara den skönaste väderlek som finns smile1.gif eller hur?
    Håller med , älskar hösten,-)
    Goodness me
  • taquine
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-07 18:12:55 följande:
    Häckis hälsar så gott till dig, EH, och tackar för dina fina ord.

Hon har blivit avstängd och kan skriva igen tidigast i morgon...! smile2.gif
    Haha varför ? 
    Goodness me
  • taquine
    Brunhilde skrev 2014-09-07 18:20:32 följande:
    Antagligen det vanliga, någon som inte kan hantera lite tough love på nätet smile5.gif
    Om så nu är fallet kanske vederbörande ta sig en funderare på om det inte är bättre att fimpa forumanvändarnamnet och ägna sig åt för denne mer hanterbara saker...
    Ja herregud , alla dessa lättkränkta människor .... 
    Goodness me
  • taquine
    Knall skrev 2014-09-08 07:35:25 följande:
    Någon mer som har 3;e världskriget hemma när det är dags att ta sig till skola/fritids?
    Tydligen är det vårt fel, på något sätt, att 10-åringen glömde sin jacka i skåpet.. och det spöregnar ute.. eller, det är snarare ett skyfall.. smile9.gif Vilket också är vårt fel...
    Hade , nu har jag "bara" en tonåring i något ständigt komatillstånd. Ma kallas jag för mamma är ett för långt ord att säga typ... Han smsar mig istället för prata 
  • taquine
    Knall skrev 2014-09-08 17:10:55 följande:
    Dagen fortsätter i irritationens tecken... febern är tillbaka och jag känner mig allmänt blä.. och så upptäckte vi att kylskåpet lagt av!!! Gaaaah! smile8.gif

Förresten.. kattfisar luktar pyton... *hulkar*
    Kass måndag förstår jag , hur luktar kattfisar? Min mördaranders har jag aldrig märkt fisa , men däremot hunden , ... inte att leka med när han brakar av ... Kräks
    Goodness me
  • taquine
    Karlfn skrev 2014-09-08 17:55:56 följande:
    Ja, hua... En reriever här... Han kan han också.. :/
    ;) Och dom skäms ju inte för sig heller 
    Goodness me
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!