HäckHäxan skrev 2014-08-03 21:02:06 följande:
Tänkte mest säga att världen kan dra åt helvete. Ex kan dra åt helheten också, kemi, känslor och all annan jävla skit. Ischias kan dra åt helvete den också. Tänker sitta och lipa tycka synd om mig själv, svära och önska jag var kapabel att ta en promenad för att rensa huvudet men nej jävla ischias. Slå mina knogar blodiga och somna under en stor jävla sten i skogen och vakna imorgon som ny. Min röda katt är död, påkörd
och imorgon måste jag förklara det för min dotter fast jag själv mest vill ligga i fosterställning och gråta och svära.
Off knapp snälla någon ge mig en jävla off knapp. Stäng av systemet, gör mig oberörd. Ge mig åska, låt blixtrarna vandra övet himlavalvet. Dundra, braka loss, kyl ner världen, kyl ner mig. Rasa ihop med mig. Jag vill skrika, bara vråla högt och länge, förbanna allt. Så åska kom kom kom ta över min värld så vi kan rasa ikapp.
Hoppas alla andras värld är mycket bättre. Utan döda husdjur och ex som knullar sönder skallen på en. Ibland önskar jag att jag har fel, att min magkänsla inte alls var rätt. Livet är mycket lättare då, lättare att stänga av, stänga ute och försöka läka. Hahha fast vem lurar jag. Läka ja just det!!! För det har jag ju absolut inte försökt med genom åren, nej då!!
Kram på er alla.