• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • villsågärna38
    swede skrev 2014-04-20 20:40:29 följande:
    Tack, vill så gärna. Jag ska genast ta reda på vilket datum som blir prel BF!!,

Vad blev det för dag? Kram
  • swede

Tack Danisen, ja men då är vi ju grannar När har du BF? Vill så gärna, det blev torsdagen den 18 december klockan 3.36. Tänk att man kan se det så exakt !!!

• Danisen
    swede skrev 2014-04-20 21:04:18 följande:
    Tack Danisen, ja men då är vi ju grannar När har du BF? Vill så gärna, det blev torsdagen den 18 december klockan 3.36. Tänk att man kan se det så exakt !!!

Jajemen det är vi jag har bf den 28 oktober. Hade varit Trevligt att få ihop ett gäng och träffas
  • villsågärna38
    swede skrev 2014-04-20 21:04:18 följande:

Ha, ha tidsangivelse har jag aldrig fått! Men kan ju bli ett julbarn. Mysigt! Kram
  • swede

Danisen, det tycker jag också...att det skulle vara kul att träffas ett litet gäng! Villsågärna, det har nog inte jag heller fått...men det hade varit kul om man fick med klockslag

• villsågärna38
    swede skrev 2014-04-20 22:17:07 följande:
    Danisen, det tycker jag också...att det skulle vara kul att träffas ett litet gäng! Villsågärna, det har nog inte jag heller fått...men det hade varit kul om man fick med klockslag

Eller hur!! Jag var så säker på att jag skulle gå över tiden för det har min mamma gjort men min dotter kom 4 v för tidigt så man får ha lite marginaler i beräkningen kram
  • Danisen

Är här fler som bor i Helsingborg/Skåne med omnejd som skulle vilja träffas? Hade varit himla kul . Jag har fått ett ansikte, på Pärla84. Då vi möttes på Rmc i Malmö och hade Vul samtidigt (har jag för mig att det var). Hade varit så kul att träffa fler av er fina tjejer här inne

• johjen

Bor inte i Skåne tyvärr utan på Orust 8 mil norr om Gbg. Är nog ganska ensam om det här inne.. Men väldigt tacksam att ni finns virtuellt!

• johjen
    swede skrev 2014-04-20 19:00:46 följande:
    Får man "hoppa in" i tråden?! Jag har precis plussat och tror att BF kommer vara ungefär vid julafton. Är lite osäker på hur jag ska räkna ut det. Satte in en 5-dagars blasto den 2 april. Vi har gjort äggdonation i Riga. Ska på VUL den 5 maj. Är nyinflyttad i Helsingborg och fyllda 40. Någon annan som bor söderut i landet?

Grattis och välkommen!
  • johjen
    villsågärna38 skrev 2014-04-20 17:18:46 följande:
    Hej!! Jag äter fortfarande vad jag vill så både nyttigt men även annat som jag vill ha Lyssna på kroppen och ät det du gillar!! Det är ju ofta mer vitaminer i grönsaker så vill du inte ha frukt, hoppa över!! (Paprika har ju t ex 4 ggr mer c vitamin än apelsin). Det är ju ofta mkt socker på köpet där med Tycker du ska ta din misstänkta uvi på allvar. Lämna ett urinprov. Man kan ju ha uvi utan direkta symtom och det är inte bra när man är gravid. Kram

Har nästan inte haft några känningar alls idag och brukar ha liknade symptom även när jag inte är gravid och det brukar inte vara uvi plus att jag testat för uvi 2 ggr redan under denna graviditet och det inte varit det. Tänker dock ringa BM på tisdag och prata med dem och se om de tycker att jag ska lämna ett nytt prov.
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015