Irma01 skrev 2014-04-10 10:15:59 följande:
Vad härligt både med att du mår bättre och med semester Här mås det bara fint, igår kväll kände jag nog bebisen för första gången, kändes som fjärrilar i magen Vi blir hemma till Påsk, ska passa på och ta det lugnt, ta hand om tomten lite och träna lillhunden! Bara göra saker jag gillar, och att börja läsa på om FK, försöka beställa barnvagnen från Holland osv... Tiden lär gå fort! Hoppas ni får en härlig o solig semester!
Lillebrorsfaster skrev 2014-04-10 10:00:33 följande:
Åh va härligt med en resa! Nej vi blir hemma, har inplanerad resa först i juli...känns långt dit.. Ja solen skiner och jag ska ta mig en långpromenad och jobba i eftermiddag, sen blir det AW (med tillhörande bortförklaringar om varför jag inte dricker vin, är inte den som tackar nej annars, vad säger ni - eller har sagt - i sådana situationer?)! Njut av din resa! Blir lite avundsjuk! :)
Det där med alkohol är inte lätt...Kan du inte se till att du måste köra efter AW därför kan du inte dricka, eller att du gick huvudvärk förra gången du drack vin och att en kompis föreslog att ta en paus i en månad och sedan dricka ekologiska viner (har en kompis som gjorde så på riktigt, för de kom på att detvar de olika tillsatster i vinet som gav honom huvudvärk)...
Låter härligt!! Ja det var säkert bebisen
Underbart!! Fjärilar och fjädersmekning tycker jag det känns som i början. Har känns några ggr redan den här grav men förra gången kände jag första gången i samma vecka som dig ungefär. Var en sån lyckokänsla!!! Mysigt att bara vara hemma och mysa och pyssla. Du har ju kommit så långt nu att det är dags att börja boa lite och planera inköp osv. Mysigt!!! Har du börjat fundera på förlossningen ännu? Kram