• Jenkis

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd! Välkommen alla tappra kämpare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-10 06:06
    Listtråd där vi kan fylla i datum för VUL, RUL, BF o.s.v.
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72471075.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 10:09
    Bildtråd där vi kan lägga in bilder från ultraljud, bilder på våra magar och annat vi vill visa varann!

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m72510818.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-21 18:35
    Här är tråden för oss som fått våra mirakelbebisar!

www.familjeliv.se/forum/thread/74724255-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • johjen

[quote=72975111][quote-nick]Pluttemor skrev 2014-04-09 21:11:15 följande:[/quote-nick]Hej mina vänner! Insåg nyss attdet inlägg som jag skickade från min mobil strax efter kub inte skickats hursomhelst så gick det väldigt bra. Lillskrutten mådde bra och sov upp o ner en stund först men sen när doktorn eller vad man ska kalla henne för började peta på magen för att väcka skrutten så gjorde skrutten en kullerbytta och vinkade fint till kameran! På fredag lägger jag in två bilder i bildtråden. Åldern stämde på antal cm och skrutten hade låg risk för kromosomfel jag känner mig som världens lyckligaste människa just nu!![/quote

Underbart!!

• villsågärna38
    Pluttemor skrev 2014-04-09 21:11:15 följande:
    Hej mina vänner! Insåg nyss attdet inlägg som jag skickade från min mobil strax efter kub inte skickats hursomhelst så gick det väldigt bra. Lillskrutten mådde bra och sov upp o ner en stund först men sen när doktorn eller vad man ska kalla henne för började peta på magen för att väcka skrutten så gjorde skrutten en kullerbytta och vinkade fint till kameran! På fredag lägger jag in två bilder i bildtråden. Åldern stämde på antal cm och skrutten hade låg risk för kromosomfel jag känner mig som världens lyckligaste människa just nu!!

Oh va skönt!! Kram
  • Danisen
    Pluttemor skrev 2014-04-09 21:11:15 följande:
    Hej mina vänner! Insåg nyss attdet inlägg som jag skickade från min mobil strax efter kub inte skickats hursomhelst så gick det väldigt bra. Lillskrutten mådde bra och sov upp o ner en stund först men sen när doktorn eller vad man ska kalla henne för började peta på magen för att väcka skrutten så gjorde skrutten en kullerbytta och vinkade fint till kameran! På fredag lägger jag in två bilder i bildtråden. Åldern stämde på antal cm och skrutten hade låg risk för kromosomfel jag känner mig som världens lyckligaste människa just nu!!

Åh så härligt det låter
  • Pluttemor

Tack alla underbara! Allt känns så himla overkligt bara! Lyckan är enorm. Att få se det lilla livet sprattla runt var helt magiskt! Jag hoppas att alla i denna tråd ska få uppleva den glädjen!

• Lyckostjärna

Jippie Pluttemor vad skönt att höra!!! Vilka siffror fick du? Kl 08 får vi vårat besked!! Så nervös!!!

• Pluttemor

Hon sa ingen siffra utan hon sa bara att det var låg risk

Kommer gå bra Lyckostjärna! Håller tummarna

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015