• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • Längta
    Supers skrev 2014-03-11 06:32:00 följande:
    Lycka till Längta :)

Fy fasen så nervös ja e nu. :/ .ska va på sjukhuset om en timma. :):)
  • PlinaB77

Längta- kommer gå fint! Lät på dina äggstockarsstatus att det skulle kunna bli en fin skörd!

Zinnia- vart befinner du i processen? 

• zinnia
    PlinaB77 skrev 2014-03-11 07:55:54 följande:
    Längta- kommer gå fint! Lät på dina äggstockarsstatus att det skulle kunna bli en fin skörd! Zinnia- vart befinner du i processen? 

Jag gjorde ET igår. Vaknade upp av att jag hade väldigt ont. Är så orolig nu... :(
  • PlinaB77

Åh har du gjort ET, Grattis till det!
    Men jobbigt att du har så ont, hur har du ont? I livmodertrakten eller? Låter inte roligt, förstår att du blir jätte orolig! Jag hoppas verkligen att det inte är något tråkigt! 

• zinnia

Ja det är ju jättekul att man kommit så långt iaf.. Ja precis, i livmodertrakten och äggstockarna..

• Längta

Ja måste ju börja me och säga att var tusan inte smärtfritt. Fy sjutton, inget jag vill göra igen. Äggplocket klart iaf. :) 28 äggblåsor.. får vet hur många ägg de blev om ett tag. Början äntligen känna mig bättre. Men kändes som de vart ett världskrig i muttan ett tag. Men ser de ljusa i de hela, hoppas de e värt de. De e för en fin sak. :)

• Supers

Längta: Det var ju mga ägg :) hoppas att mga blir befruktade.

Nä fiue äggplocket var ingen höjdare må jag säga.

Ruvdag 6....tiden går sakta. Igår molade och stack det rätt mkt. Idag lite till ifrån. ... vågar inte hoppas för mkt....

Svar på tråden IVF under 2014