• Anonym (undrar)

Är det misshandel att duscha ett barn i kallt vatten?

Tycker ni att det är misshandel att duscha ett barn i kallt vatten som straff? Jag tycker det men det tycker inte en bekant till mig. Kan inte fatta hur man kan göra sa. Vad tycker ni? Jag skulle gärna vilja visa era inlägg för den personen!

• Svar på tråden Är det misshandel att duscha ett barn i kallt vatten?
  • Sosan72

Ja, vad kan man mer säga än att det finns personer med ett stort hål i huvudet!?

Oavsett var man bor och hur man är uppfostrad eller hur landets seder ser ut, så vill man väl ändå inte behandla sina barn såhär, väl?
    Vill man det så ska man inga ha. PUNKT. Jävla idiot är man om man gör så!

• NoOx

Finns lagar mot tortyr av barn, både svenska och fn har oxå.

Din "vän" är en barnmisshandlare.

For Ze LuLz
  • mullemuppan

Vidrigt att behandla ett barn så! Ja det är misshandel, kanske inte extremt fysisk men rejält psykiskt, jag drar också paralleller till tortyr.  Jag mår illa när jag läser att någon gör så mot sitt barn, fy f-n!!

• Spöktuss

Det är en kränkande handling, iskallt vatten kan dessutom göra jävligt ont. Ja, det är misshandel enligt mig.

• Lindsey Egot the only one

Ja det är misshandel.

• NoOx

Kommer se till att detta kommer till känna hos polisen då barnmisshandel är av det lägsta man kan göra.

Hjälper inte familjeliv till att anmäla så kommer vi ta tag i det, du kan inte gömma dig bakom en anonym status. Ring själv till polisen, soc eller vem fan du nu anmäler till och se till att barnet får hjälp.

We LiVe, We LoVe. We aRe yOu. <3
  • Uffesson

Klart det är!!!

De enda gångerna man duschar sitt barn i kallt vatten är om han/hon har jättehög feber och verkligen måste kylas ned.

• mullemuppan
    NoOx skrev 2014-01-21 20:38:37 följande:
    Kommer se till att detta kommer till känna hos polisen då barnmisshandel är av det lägsta man kan göra.

Hjälper inte familjeliv till att anmäla så kommer vi ta tag i det, du kan inte gömma dig bakom en anonym status. Ring själv till polisen, soc eller vem fan du nu anmäler till och se till att barnet får hjälp.
    Fast tyvärr bor väl inte TS i Sverige?
Svar på tråden Är det misshandel att duscha ett barn i kallt vatten?