• Anonym (undrar)

Är det misshandel att duscha ett barn i kallt vatten?

Tycker ni att det är misshandel att duscha ett barn i kallt vatten som straff? Jag tycker det men det tycker inte en bekant till mig. Kan inte fatta hur man kan göra sa. Vad tycker ni? Jag skulle gärna vilja visa era inlägg för den personen!

• Svar på tråden Är det misshandel att duscha ett barn i kallt vatten?
  • Anonym (idiot)

Men herregud, jävla galning! Är personen totalt dum i huvudet ?? Jag skulle aldrig någonsin få för mig att göra ngt sånt mot mitt barn. Eller något barn alls övh . Ja det skulle jag kalla för tortyr!! Jäkla psyko...

• Snigeln

Fy fan vad ledsen jag blir av att läsa sånt här! Självklart får man inte behandla barn så och förstår man inte det så bör man få hjälp i sitt föräldraskap omgående!

• Anonym (kanske)

I vilka sammanhang används detta ts?

Låter som nått man sparar till extremfall, det låter i alla fall aning extremt att kallduscha ungen.

• Prutt

Ja det är misshandel och hade jag känt någon som gjorde så så hade jag anmält det direkt. Helt fruktansvärt.

• KimPossible
    Anonym (kanske) skrev 2014-01-21 19:00:38 följande:

I vilka sammanhang används detta ts?

Låter som nått man sparar till extremfall, det låter i alla fall aning extremt att kallduscha ungen.

Vilka "extremfall" anser du skulle kunna motivera den här sortens barnmisshandel? 

Det vore intressant att veta hur man tänker om man är för barnaga. 
    Never let your sense of morals get in the way of doing what's right.
  • Orcha

Japp.

Är h*n lika blåst i andra sammanhang?

I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Anonym (kanske)
    KimPossible skrev 2014-01-21 19:46:45 följande:
    Vilka "extremfall" anser du skulle kunna motivera den här sortens barnmisshandel? 

Det vore intressant att veta hur man tänker om man är för barnaga. 

Eftersom jag finner själva duschandet som extrem åtgärd så är jag blank, kommer inte på nått specifikt, därmed frågar jag.

Svar på tråden Är det misshandel att duscha ett barn i kallt vatten?