• Anonym (undrar)

Är det misshandel att duscha ett barn i kallt vatten?

Tycker ni att det är misshandel att duscha ett barn i kallt vatten som straff? Jag tycker det men det tycker inte en bekant till mig. Kan inte fatta hur man kan göra sa. Vad tycker ni? Jag skulle gärna vilja visa era inlägg för den personen!

• Svar på tråden Är det misshandel att duscha ett barn i kallt vatten?
  • Litet My

Anonym(Sara): Var inne på ett forum därifrån,sjukt många som förespråkade aga och hur man skulle göra osv dessutom med riktigt små barn. Hur många gånger man skulle slå och med vilket föremål.

• snorkan
    Anonym (Tuff barndom) skrev 2014-01-21 16:09:37 följande:
    Ja, det är misshandel. Tyvärr blev mina småsyskon behandlade på det sättet när de var 5 år, de vägrade att äta maten. Det var hemskt att bevittna, jag var 7 år.
    vägra äta.....fy fan...min man blev itvingad en messmörs macka av sin dagmamma....han HATAR messmör än idag, och kan knappt hålla i en messmörstub, han kommer inte ihåg hur det smakar, men skulle ALDRIG prova heller....att vuxet folk inte förstår bättre?
  • EnLitenSvamp

Givetvis är det en misshandel. Tycker man annat så bör man själ utsättas för det.

throw me to the wolves and i will return leading the pack.
  • Anonym (Sara)
    Litet My skrev 2014-01-21 16:12:15 följande:
    Anonym(Sara): Var inne på ett forum därifrån,sjukt många som förespråkade aga och hur man skulle göra osv dessutom med riktigt små barn. Hur många gånger man skulle slå och med vilket föremål.

Fy vad ledsen jag blir. Blev själv agad på det sättet tills jag var 11 eller 12. Du kan inte föreställa dig hur hemskt det var.
  • Anonym (;()
    Anonym (undrar) skrev 2014-01-21 14:46:45 följande:
    Ja det är deprimerande för man kan ju inte göra mer än att försöka övertala...

Vad hemskt. Jag var varit au pair i England och barnen blev slagna regelbundet. Det var så svårt att se och inte kunna göra någonting.
  • Nomanisanisland
    Anonym (undrar) skrev 2014-01-21 14:29:03 följande:
    Tycker ni att det är misshandel att duscha ett barn i kallt vatten som straff? Jag tycker det men det tycker inte en bekant till mig. Kan inte fatta hur man kan göra sa. Vad tycker ni? Jag skulle gärna vilja visa era inlägg för den personen!
    Sådana där människor borde skjutas ... eller i alla fall inte få ha barn.
  • eval
    Anonym (undrar) skrev 2014-01-21 14:29:03 följande:

Nästa gång din vän gör något fel tycker jag att du ska ställa vännen naken i duschen och kräma på med kallvatten tills vännen blir snäll igen. Så kan ni utvärdera metoden tillsammans efteråt.
  • Nomanisanisland
    Litet My skrev 2014-01-21 14:35:06 följande:
    Ja, det låg klipp om det, hon hällde Tabasco i munnen på pojken med, som förövrigt var 3 år och adopterad. Vidriga människa.
    Vilket jävla kräk.
Svar på tråden Är det misshandel att duscha ett barn i kallt vatten?