• Anonym (undrar)

Är det misshandel att duscha ett barn i kallt vatten?

Tycker ni att det är misshandel att duscha ett barn i kallt vatten som straff? Jag tycker det men det tycker inte en bekant till mig. Kan inte fatta hur man kan göra sa. Vad tycker ni? Jag skulle gärna vilja visa era inlägg för den personen!

• Svar på tråden Är det misshandel att duscha ett barn i kallt vatten?
  • NoOx
    mullemuppan skrev 2014-01-21 20:40:46 följande:
    Fast tyvärr bor väl inte TS i Sverige?
    Kvittar, vi finns överallt.
    We LiVe, We LoVe. We aRe yOu. <3
  • NoOx
    Uffesson skrev 2014-01-21 20:40:19 följande:

Klart det är!!!

De enda gångerna man duschar sitt barn i kallt vatten är om han/hon har jättehög feber och verkligen måste kylas ned.

• Anonym (kanske)
    NoOx skrev 2014-01-21 20:38:37 följande:
    Kommer se till att detta kommer till känna hos polisen då barnmisshandel är av det lägsta man kan göra.

Hjälper inte familjeliv till att anmäla så kommer vi ta tag i det, du kan inte gömma dig bakom en anonym status. Ring själv till polisen, soc eller vem fan du nu anmäler till och se till att barnet får hjälp.

Hahahahaha, det var så blåögt och naivt att det nästan är gulligt

"Så kommer vi ta tag i det", nu gott folk, det är humor på hög nivå.

• NoOx
    Anonym (kanske) skrev 2014-01-21 20:47:32 följande:

Hahahahaha, det var så blåögt och naivt att det nästan är gulligt

"Så kommer vi ta tag i det", nu gott folk, det är humor på hög nivå.

Tror du?

Tror du har missat något.
  • Anonym (kanske)
    NoOx skrev 2014-01-21 20:48:28 följande:
    Tror du?

Tror du har missat något.

Ironin ditt inlägg?

Det hoppas jag i alla fall att jag har.

• Lindsey Egot the only one

Klart det är!!!

De enda gångerna man duschar sitt barn i kallt vatten är om han/hon har jättehög feber och verkligen måste kylas ned.

Nej är du klok! Du kan försätta barnet i chocktillstånd genom att duscha barnet kallt när barnet har feber. Öppna ett fönster och ge en alvedon. Ett barn kan ha upp till 41 grader feber men ger man alvedon och febern går ner till under 40 efter en timma är det inte farligt
  • NoOx
    Anonym (kanske) skrev 2014-01-21 20:50:28 följande:

Ironin ditt inlägg?

Det hoppas jag i alla fall att jag har.

Nej, inte när det kommer till barn. Finns inget att skoja om, tror du det är du seriöst sjuk.

Trollar Ts, ye toppen. Gör ts inte det så är det viktigt att hjälpa barnet. Med dom metoder som behövs.
  • Anonym (Sara 2)

Ååh nej jag får ångest. Hoppas du skämtar med detta inlägget och inte duschar dina barn i kallt vatten när de har feber?

Klart det är!!!De enda gångerna man duschar sitt barn i kallt vatten är om han/hon har jättehög feber och verkligen måste kylas ned.

• Anonym (kanske)
    NoOx skrev 2014-01-21 20:53:02 följande:
    Nej, inte när det kommer till barn. Finns inget att skoja om, tror du det är du seriöst sjuk.

Trollar Ts, ye toppen. Gör ts inte det så är det viktigt att hjälpa barnet. Med dom metoder som behövs.

Då sorry, fanns det ingen ironi i ditt inlägg så är vi tillbaka på att vara blåögd, godtrogen och väldigt naiv om du tror det finns nått "ni kan ta tag i"

• NoOx
    Anonym (kanske) skrev 2014-01-21 20:56:52 följande:

Då sorry, fanns det ingen ironi i ditt inlägg så är vi tillbaka på att vara blåögd, godtrogen och väldigt naiv om du tror det finns nått "ni kan ta tag i"

Bara nyfiken, på vilket sätt tror du att vi inte kan? Varför tvivlar du...förklara.
Svar på tråden Är det misshandel att duscha ett barn i kallt vatten?