Vi som väntar Septemberbebisar 2014
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej,
Jag tänkte säga att jag har läst på och hört mig för och förstått att om det är levern som är påverkad så ska det klia på helt andra ställen och man påverkas på ett helt annat sätt än mig så jag känner mig ganska lugn med det.
En annan sak: Har ni drömt skumma drömmar på siståne kopplat till graviditeten?
Jag drömde senast inatt bland annat att mina äggstockar och äggledare var av plast och att de plötsligt åkte ut och jag tänkte kasta dem i papperskorgen som att det var det mest naturliga som fanns. Drömde också att jag fortfarande inte var helt säker på om det verkligen var någonting där inne men att det mesta ändå pekade på att det var det. Hehe
Jag har drömt massa drömmar om att bebisen dör. De är hemskt, kan va ledsen en hel dag efter såna drömmar..
Nej de är lite jobbigt. De är olika drömmar, olika situationer också. Fy. Kommer va livrädd sen när bäbis kommer.
En annan sak, jag har börjat blivit så förskräckligt trött igen. Me. När jag sover en stund och vaknar så mår jag som en påse skit. Huvudvärk, ledsen, irriterad. Nån mer som får så?
Katta1, fy va drygt de är att man förändras så mycket!! Har drömt massa konstigt om min sambo också, att han lämnar mig o barnet och att han är otrogen och börjar dra hemifrån o festar osv.. Känns ju mindre kul!
Va glad för de! Hoppas de lugnar sig snart!