• September14

Vi som väntar Septemberbebisar 2014

Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar. 
    Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
    Hur mår ni allihopa? 

• Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014
  • Neithotep
    Sofie lin skrev 2014-05-28 18:16:43 följande:
    Tillväxt UL idag allt såg bra ut, vi väntar en liten flicka :)   

Grattis!

Jag läker lite mjölk men har inte ont.. skulle nog kolla upp det om jag fick ont!
  • albastro

Ska till bm idag, så ska fråga där. får se vad dom svarar.
    Men tror inte på mycket hjälp där tyvärr.

• albastro

varit hos bm nu. Fått tid till läkare på måndag, eftersom det verkar som mjölkstockning.

Måttet minns jag inte, men hjärtat slår 149 i minuten, och jag har gått ner 1 kilo sen inskrivningen.

• thefee
    Mittnamnärsandra skrev 2014-05-30 15:26:20 följande:
    Kan man få mjäll pga graviditet? Jag har då aldrig haft de förut men såg idag efter dusch att jag hade de?! Hemskt..
    Jag har fått jätte torrt hårbotten under graviditeten så jag går och kliar mig i huvudet med jämna mellanrum. Folk tror säkert jag har löss men min frisör sa att jag hade torrt hårbotten och borde köpa schampo mot torrt hårbotten.

Jag läcker ingen mjölk men vissa dagar har jag riktigt "stinna" bröst så det känns som dom skulle vara fulla med mjölk. I början hade jag riktigt sjuka bröst i flera veckor minns inte alls att det var så länge i början som dom var sjuka och absolut inte så sjuka! Dock kan dom nog vissa dagar vara riktigt ömma även nu i vecka 24. Och vissa dagar kliar dom något hemskt! Gör någon annans det?
  • Vii3

Då har man beställt barnvagn :):) blir en Mutsy Evo hoppas den är lika fin som den ser ut på nätet, chansade och beställde från nätet en holländs sida läste på fl att de va en bra sida, väldigt bra pris och paketerbjudande med sitt och liggdel samt maxicosi bilbarnstol!

• myilem

Ni som har klåda, smörjer ni in er? Jag har köpt en jätteskön olja från apoteket, den får kliandet att sluta, gör kroppen otroligt len och torkar in snabbt så man slipper kladda som tex Weledas olja gör. Den heter Biooil!

• Em1989

Jag har köpt nån hudlotion+body scrub för duschen från bodyshop som dom rekommenderade för gravida (bara hört från dom att den ska va bra) Spa wisdom afrique. Än så länge inga bristningar. Har hört att oljor kan torka ut huden men jag vet inte. Man vill ju helst slippa bristningar

• myilem

Jag har redan bristningar från förra grav, dock inte så mycket. Ännu inte fått några mer och tycker att dem på låren och brösten syns mindre. Den är superskön och jättegod doft. Får se om den hjälper nåt mot just bristningar. Är oxå mycket större den här gången och knte så konstigt om de befintliga blir större...

Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014