• September14

Vi som väntar Septemberbebisar 2014

Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar. 
    Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
    Hur mår ni allihopa? 

• Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014
  • Katta1
    Em1989 skrev 2014-05-22 21:49:50 följande:
    Hjälp. Har hittat en kronan duo S med sitt och liggdel vi vill ha. Begagnad använd 1 år i bra skick , från 2013. Ny kosta 6 tusen med bara liggdel. Är det för dyrt att betala för en begagnad vagn och har nån erfarenhet av duo S? Tacksam för svar

Hej,
    Vi köpte en kronan duo från 2012 för 3500 kronor med olika typer av tillbehör.
  • Katta1

...... men så är ju den också 1000 kronor billigare som ny än duo S.

• Em1989

Det är mest de svängbara hjulen som vi tycker verkar bra annars skulle vi kunna köpa en vanlig kronan duo. Hur smidiga är duo hjulen om man kör vagnen i stan t.ex.

• myilem

Jag var inne på en kronan, men yckte inte framhjulen hade rött "flow" de liksom hakar sig när man svänger, flyter ite på bra alls. Blev en brio Smile istället, mycket skönare att köra.

• Katta1
    Em1989 skrev 2014-05-23 08:28:54 följande:
    Det är mest de svängbara hjulen som vi tycker verkar bra annars skulle vi kunna köpa en vanlig kronan duo. Hur smidiga är duo hjulen om man kör vagnen i stan t.ex.

Ja, det beror ju på vad man är ute efter såklart.
    Vi prioriterade att däcken skulle vara lämpade till terräng i skog och mark :)
  • Em1989

Nu har vi bestämt oss för en brio smile. Något ni rekommenderar ? ð???

• myilem

Som sagt, jag har beställt en Smile, hoppas den är så bra som den verkade i butik ;)

• Sofie lin

Tillväxt UL idag allt såg bra ut, vi väntar en liten flicka :) 

• albastro

Tänkte höra med er här inne. Är det bara jag som läcker mjölk som en galning?
    Och ont i brösten har jag, det är så illa att jag mår illa, blir yr och verkligen gråter av smärtan.
    När jag bröt revbenet för ett par år sen så gjorde det mindre ont än nu.
    Nått tips mot smärtan eller vad det kan vara?
    Är i 25+2 idag.

• myilem

Läcker gör jag inte men märker att der börjat bildas lite mjölk då det är som vitt torrt vid mjölkgångarna på vårtorna. Men inte ska du ha så ont? Kan du ha fått mjölkstockning redan? Det där får du kolla upp...

Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014