Vi som väntar Septemberbebisar 2014
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Be om ett leverprov, det kan orsaka klåda och om värdena är riktigt dåliga vara en fara för barnet.
Vad känner ni att man verkligen behöver till bäbis? Förutom dom uppenbara sakerna som säng, skötbord, kläder, blöjor osv :) de där lilla extra som ni tror att man inte kan va utan?:) nyfiken!!
zinkpasta och snälla våtservietter. Örontermometer och febernedsättande. Näsfridan var heller inte så dum trots allt
Bärsjal skulle jag heller inte vilja vara utan. Vi bodde i den
Babysitter och bärsjal :)
Oj det nödvändigaste var nog babysitternn den trivdes han väldigt bra i. Men det onödigaste var ng babygymmet. Det låg katterna mera i än sonen ;)
Var på bio igår och såg Godzilla 3d, herregud va bebisen sparkade så jag blev orolig, filmen var alldeles för högjud hela tiden jag gick därifrån innan filmen tog slut kunde inte koncentrera mig på filmen alls. Läste en hel del på fm om bio det verkar vara vanligt att bebisen reagerar så när det är starka ljud hoppas bara inte jag skrämt honom.
Tänkte också på det där med ljud. Är på Malta just nu och de va fyrverkerier som small så man fick ont i öronen igår. Bebisen var ganska lugn men hoppas han inte blir skrämd