• Anonym (Victoria)

Anonyma viktklubben

Nu jäklar ska jag lyckas! Ska bli en riktig pingla till sommaren! Du också?

Utgångsläge:

166 cm
    60,0 kg

Kom igen! Vi har minst 5 månader på oss att bekämpa fläsket!

Ingen behöver lägga ut bilder, men jag kommer göra det i början av varje ny månad för att sporra mig själv lite och för att se ev. resultat som man nödvändigtvis inte ser på vågen.

• Svar på tråden Anonyma viktklubben
  • Anonym (Elin)

Jaaaa! Jag klarade delmål 2 innan vi åker! Den här veckan har varit grym både mat- och träningsmässigt. Var och handlade byxor och ett linne idag och känslan att kunna köpa på vanliga avdelningen är helt fantastisk! Utbudet blir ju så mycket större!

• Anonym (IA)

Hur går det för er i tråden? Hoppas ni hänger kvar!

• Anonym (Elin)

Hemma igen och jag skötte mig rätt bra trots all inclusive. Bara kolsyrat vatten till maten oavsett måltid. Fick bara till två träningspass men jag är ändå nöjd.

Hur går det för er andra?

• Anonym (Alice)

Det går som det går, har slutat tänka på vågen, och mer på träning och muskelbyggning, vilket går framåt! :) Ska på frackfest på torsdag och vet att jag kommer se grym ut i min klänning. Fy vad skönt det är... :D

• Anonym (mammakropp)

Här går det lite segt. har svårt att hitta mig i alla nya rutiner. Med alla nya intryck som kom med nytt jobb har jag varit rätt trött. Men har iaf inte spårat ut totalt och det är ju positivt. Tänker inte längre lika mkt på vågens siffror utan kan se mer till helheten av en sundare livsstil

Nu är ju sommaren snart här. Tänker ni alla fortsätta kämpa vidare?. 

• Anonym (Elin)

Jag fortsätter att kämpa! Började med Fitnessfighten i söndags. Får se om det ger några resultat. Men det går så attans trögt nu! Har sovit alldeles för dåligt sen vi kom hem från semestern så jag har inte orkat upp på morgonen för att träna vilket har resulterat i halvhjärtade pass på kvällen. Känner mig stressad över att lämna sambon med båda barnen när det är dags att natta dem men imorrn kör jag ett pass på dagen och sedan på torsdag räknar jag med att vara tillbaka på morgonträning.

• Anonym (Bettan)

Var är ni tjejer? Hur går det för er?

Jag har stått och stampat på 71,3-71,8 och nu hoppas jag det har lossnat för nu väger jag 70,3.

Har ni tagit före bilder att jämföra med? Det gjorde jag, och det är min stora motivation nu.

• Anonym (mammakropp)
    Anonym (Bettan) skrev 2014-06-06 09:23:24 följande:
    Var är ni tjejer? Hur går det för er?

Jag har stått och stampat på 71,3-71,8 och nu hoppas jag det har lossnat för nu väger jag 70,3.

Har ni tagit före bilder att jämföra med? Det gjorde jag, och det är min stora motivation nu.
    Nä blev aldrig av att jag tog någon förebild vilket jag ångrar nu. Enligt vågen har jag ju gått ner en hel del men tycker inte det syns så mkt mot hur jag själv minns mig. Men antagligen är det bara jag som inte minns. kämpar iaf på här men känns motigt periodvis. 
  • Anonym (Elin)

Jag hade tagit en hel del bilder under resans gång men min telefon kraschade. Tur nog hade jag sparat vissa på ett ställe. Det här är senaste jämförelsebilden.

• Anonym (mammakropp)
    Anonym (Elin) skrev 2014-06-08 20:55:22 följande:
    Jag hade tagit en hel del bilder under resans gång men min telefon kraschade. Tur nog hade jag sparat vissa på ett ställe. Det här är senaste jämförelsebilden.

syns en stor skillnad på bilderna. tycker du ska känna dig nöjd med vad du har lyckats åstadkomma.

Svar på tråden Anonyma viktklubben