Anonym (Stor.) skrev 2014-04-26 11:47:38 följande:
Så nu är jag tillbaka o uppe på banan. Är så peppad.
Har *lyckats* lägga på mig lite som nu ska väck igen.
Jag har gått ner minst 20 kg o jag ska försöka att gå ner 20 till på 7 veckor, genom att verkligen sköta min mat o träning.
Gjorde 45 min på morgonen o ska nu snart gå omkring här i lägenheten i minst 40 min.
Sen blir det minst 20 min crosstrainer uppdelat på 10 min pass.
Till er som skrev till mig då jag sist skrev om mitt mående....tack, bara att få feedback på det jag skrev, betydde så mycket.
Ha en härlig dag alla.
Jag tror att crosstrainern är ett utmärkt sätt att få igång förbränningen! I januari när jag ställde mig på en sån första gången trodde jag att ja skulle dö efter 10 min. Helt ärligt. Men det gav resultat! Idag kan jag stå på den i 40 min utan problem och hålla ett högt tempo. Jag tror på dig och tror att du kommer att klara det här. Du verkar vara bestämd och det är viktigt!
När min motivation tryter brukar jag blunda och måla upp mitt mål i fantasin, titta tillbaka på hur jag såg ut innan jag började min viktnedgång, titta på inspirationsbiler på Instagram eller tänka på någon kommande händelse där jag vill se bra ut och visa vad jag har åstadkommit med mig själv. Det pushar mig till att kämpa lite extra.