• Anonym (Victoria)

Anonyma viktklubben

Nu jäklar ska jag lyckas! Ska bli en riktig pingla till sommaren! Du också?

Utgångsläge:

166 cm
    60,0 kg

Kom igen! Vi har minst 5 månader på oss att bekämpa fläsket!

Ingen behöver lägga ut bilder, men jag kommer göra det i början av varje ny månad för att sporra mig själv lite och för att se ev. resultat som man nödvändigtvis inte ser på vågen.

• Svar på tråden Anonyma viktklubben
  • Anonym (IA)

Tja, dömer och dömer. Jag tycker mest bara att jag ser ut som jag alltid har sett ut. Men det är ju rätt många kilos skillnad, så jag borde ju se det, kan man tycka. Nåväl. Tillbaks på banan när det gäller maten, men förkyld. Mer svid i halsen och gucka i luftvägarna. Jag blir galen på det snart!

• Anonym (Elin)

Åhhh... Jag har fått ett sådant fruktansvärt sötsug! Haft det i flera dagar nu. Så fruktansvärt irriterande. Blir så lättretlig dessutom. Får bita mig i läppen varje gång någon frågar hur det går med min bantning. NÄR SKA DE FATTA ATT JAG INTE BANTAR? Äta hälsosam mat och röra på sig är inte samma sak som att banta!
    Får ta mig ett glas Loka Old School Pear istället för godis. Men är ju riktigt mumma!

• Anonym (IA)

Måste bara säga att jag känner mig sjukt nöjd med mina nya jeans, trots att det var såna där som är tajta hela vägen ner. Jag har alltid vägrat såna, just för att det får rumpan att se bredare ut. Men nu har jag nog tappat så pass att jag faktiskt inte såg ut som en gigantoröv, trots byxorna! Vi har så dåligt med speglar hemma, så jag har inte sett dem i helfigur förrän idag. Jag kände mig faktiskt till och med lite snygg, och det gör jag i princip aldrig! Vikten har väl gått liite åt fel håll efter huvudstadsresan, men det är bara att ta nya tag. Hoppas att förkylningen kan ge med sig nån gång, så jag kan börja röra lite på mig. Och det trodde jag väl heller aldrig att jag skulle säga...

• Anonym (IA)

Tisdagsmorgonvikt 67,2. Det går inte fort nu...

• Anonym (Elin)
    Anonym (IA) skrev 2014-04-15 05:21:32 följande:
    Tisdagsmorgonvikt 67,2. Det går inte fort nu...
    Nej, jag känner samma sak. Jag kan inte låta bli att ställa mig på vågen, trots träningsvärk och siffrorna gör en ju bara deppig. Men det är tur att måttbandet är snällare.
  • Anonym (mammakropp)
    Anonym (Elin) skrev 2014-04-15 08:41:44 följande:
    Nej, jag känner samma sak. Jag kan inte låta bli att ställa mig på vågen, trots träningsvärk och siffrorna gör en ju bara deppig. Men det är tur att måttbandet är snällare.
    Skulle säga det samma. Sen så ställde jag mig på vågen och den visade 58,7kg och jag undra vad som hände... Kanske för att jag varit krasslig några dagar och fått ställa in träningen och därmed hunnit få ur träningsvärken ur kroppen.
  • Anonym (Bettan)

Tillbaka efter en jobbig tid då vi hade en nära som gick bort.. Livet är så skört, att man inte tänker på det oftare. Ge era kära en extra kram idag <3

Alltså tillbaka, efter en tid, ingen träning och ingen bra mat på denna tiden. Men nu har jag startat om, vet att jag mår mycket bättre utav det. Vågen kommer jag vänta att ställa mig på tills nästa torsdag.

Kul att läsa att det går bra för de flesta, nya jeans och grejer, den känslan är såå skön!

• Anonym (Elin)
    Anonym (Bettan) skrev 2014-04-15 16:29:58 följande:
    Tillbaka efter en jobbig tid då vi hade en nära som gick bort.. Livet är så skört, att man inte tänker på det oftare. Ge era kära en extra kram idag <3

Alltså tillbaka, efter en tid, ingen träning och ingen bra mat på denna tiden. Men nu har jag startat om, vet att jag mår mycket bättre utav det. Vågen kommer jag vänta att ställa mig på tills nästa torsdag.

Kul att läsa att det går bra för de flesta, nya jeans och grejer, den känslan är såå skön!
    Usch, jag beklagar sorgen! Hjärta Livet är verkligen skörare än vad man tror.
    Du gör helt rätt som tar nya tag och inte ger upp.
  • Anonym (Elin)

Idag har det blivit två pass för mig. Först 30 min löpband och styrketräning kl 6 imorse. Var trött som en gnu men släpade mig upp ändå. Sen när lilltjejen sov på förmiddagen drog jag av ett pass med min kettlebell. Har nya övningar som jag vill träna in till imorrn. Även imorrn blir det två pass, först med min PT på förmiddagen och på kvällen kör jag ett boxpass. Hoppas att mina händer inte blir lika blåslagna den här gången...

• Anonym (IA)

Här kommer ett gnällinlägg, så titta bort om ni är känsliga. Mensvärk från helvetet. Hjärnan känns som om den badar i sockerdricka, och kroppen totalt orkeslös... Det sägs att träning ska ge bättre effekt under mensen, och det får man ju hoppas, för varje jävla steg känns ju tio gånger tyngre än andra dagar i månaden...

Svar på tråden Anonyma viktklubben