Anonym (Stor.) skrev 2014-04-30 18:27:45 följande:
Usch vad jag lider just nu.
Jag mår så fruktansvärt dåligt av värmen o det är mer plågsamt än innan att göra min träning.
I dag höll jag inte på att orka gå mina 40 min här hemma.
Jag brukar kunna stå på crosstrainen 22-23 min på raken men nu de sista dagarna har jag inte klarat mer än några minuter, men jag har tvingat mig att iaf stå 10 min.
13 min var allt jag orkade idag o jag skulle ha gjort resten av mina 20 min nu i kväll, men det går inte.
Trots att jag har fläkten igång, så har jag 27 grader här.
Jag började att göra en del utav träningen redan kl 6 i morse, men orkade bara en bråkdel.
Jag får inte luft, det är svårt att andas o det svider o gör ont i bröstet.
Jag har tvärdrag som hjälper för stunden, men sen när jag börjar svettas, som jag gör ganska med en gång,
så känner jag panik över att jag inte får luft.
Vet inte hur jag ska göra/klara detta.
I går tog det mig hela dagen att göra träningen, då jag fick göra lite då o då.
Orkade inte göra något hushållsarbete, mer än se till att mitt barn fick mat.
Ekonomiskt kan jag inte köpa någon mer fläkt eller vad som nu skulle behövas för att få ordning på luften här.
Detta o sen ett enormt envist sockerbegär.....jag blir galen.....
Men jag får fortsätta o göra mitt bästa för alternativet...nej tack.
Trevlig valborg alla.
Själv så missar jag det även denna gången, men nästa år........
Nu har jag iofs inte den blekaste om vart du bor men hade det varit i närheten av mig så hade du kunnat få två fläktar av mig alternativt låna vår AC som bara står på balkongen och tar plats. Jag lider verkligen med dig och vill att även du ska lyckas. Hur många dagar/vecka tränar du? Glöm inte bort att kroppen måste få ha dagar utan träning ibland.
Och du, 13 minuter är INTE så illa pinkat! Massa styrkekramar till dig!