• Narnia

Gravid i Luleå - BF sommar / höst 2014

Hej! Är gravid i v.7+0 (v.8) efter IVF. Jag är 35 år, första barnet. Har BF 21/8. Någon mer från Luleå som har BF till sommaren/hösten 2014? Ska vi följas åt, dela erfarenheter, tips, peppa varandra? och kanske tom träffas på BB, vem vet! ;)

• Svar på tråden Gravid i Luleå - BF sommar / höst 2014
  • September2014

Hej alla! Bor oxå i lule, BF 15 september :)

• Narnia

Hej!!! Välkomna ni nya!!! :) jag vet inte om ni har orkat läsa bakåt i tiden men kan informera er om att vi planerar en fikaträff den 9:e mars. Har börjat prata om lite olika ställen men inte bestämt något konkret än. Alla som vill är välkomna! Och det blir säkert flera träffar sen!
    Vi har även pratat om att starta en stängd/privat facebookgrupp efter att vi har träffats i mars.
    Just nu är det het med barnvagnsdiskussion, glukosbelastning som några av oss ska göra, ultraljud som några har varit på och när vi ska berätta för bekanta eller för jobbarkompisar mm.
    Allt gott!!!

• Narnia

Just det! Kolla bakåt i tråden o sök efter BF listan som vi i gruppen har fyllt i successivt. Skriv gärna in er också! :)

• perniha

Välkomna alla nya! Skoj att det trillar in så många!

• Heelleennaa

Hej och välkommen alla nya, kul att vi blir fler och fler. 

Den där glukosbehandlingen lät inge kul, särskilt inte med gravidillamående, då vill man gärna bestämma själv vad och när man ska stoppa i sig något.

Nu har vi köpt en bilbarnstol i alla fall. Börjar kännas mer och mer verkligt nu. 12 veckor kvar, har avverkat 28 veckor i morgon. Måste nog bestämma oss för vilken vagn vi vill ha i veckan och beställa den så vi hinner få den. 
    Tack för tipset om att kolla vagnar i Göteborg, var en bra idé, men hann tyvärr inte mellan kurserna. 
    Någon helg snart blir det även en tur till IKEA för att inhandla säng, skötbord mm.

• September2014
    25:e April, Mosie, 32 år, 3:e barnet
    4:e Maj, Heelleennaa, 28 år, 1:a barnet 
    5e Maj, 1980längtar, 33 år 2:a barnet
    11:e Maj, Emmute, 26 år, 1:a barnet
    12:e juni, rosii, 25 år, 2:a barnet
    25:e juni, Jekkaliten 33 år, 2:a barnet
    28:e juni, Tinzu 26 år, 1:a barnet
    1:a Juli, Jempiz 29 år, 1:a barnet
    25 juli, Ninai 32 år, 2:a barnet 
    21:a Augusti, Narnia, 35 år, 1:a barnet (IVF)
    25:e Augusti, Perniha, 28 år, 2:a barnet 
    1:a September, Lorelei93, 30 år, 1:a barnet
    3:e September, E80, 30 år, 3:e barnet
    15:e September, September2014, 28 år, 1:a barnet
    19:e September, Verkri 31år, 1:a barnet
  • Laifos

Hej hopp allihopa, Sofia heter jag och väntar mitt andra barn 13 april(v.31+0), har en son som fyller 5 år till sommare och bor på Brändön. Har kikat in här några gånger och tänkte att nu var det dags att säga hej!

• Jekkaliten
    perniha skrev 2014-02-09 16:30:24 följande:
    Men jaa...alltså nu faller poletten ner! Tyckte jag på nått sätt kände igen ditt namn på FL men kunde inte placera, nu kan jag det dock! Pinsamt att jag inte kläckte det tidigare... Vad kul med syskon till stortjejen eran!
    Kul för er tjej också! Ser förresten i tråden att du skriver att ni bor i S-byn. Det blev inte lerbäcken för er då? Har som för mig att ni tittade på hus där. 
Svar på tråden Gravid i Luleå - BF sommar / höst 2014