Även jag har gått med i gruppen! Bra med ett till ställe där det står att man ska fika. Jag menar, vem vill väl missa det? 
Har inte skrivit på ett tag, men har läst allt ni andra skrivit. Har bara haft tillgång till telefonen och då blir man lite lat. Men nu så…
Så varmt välkomna alla nya! 
Om KUB, NUPP och liknande: När jag väntade nummer 1 så var jag extremt nojig och ville göra alla tester man kunde (inte för nån speciell anledning, bara för att…) men backade när allt var så långt bort. Konstigt det där egentligen, att Norrbotten inte erbjuder testning, särskilt nu när mammor blir mammor högre upp i åldrarna.
Ni som gjort glukostestet: Blä och fy! Som att man inte mått nog illa redan. Hoppas man slipper.
Sparkar? …Det för er där inne? Är i vecka 21 nu och Harry/Polly drar igång showen varje kväll klockan 20.00, punktlig som OS-magasinet på TV. Det är så mysigt att känna att det lever om där inne. I går kväll kunde till och med min sambo känna det utanpå. Allt är mycket kraftigare denna gång än med nummer 1. Undrar om det är för att man vet hur det ska kännas, eller för att hen därinne är vildare än storasyster (som är ett lugnt barn överlag).