Hej!
Gud så fort dagarna och veckorna går, tyckte att det var mycket långsammare med första barnet..
Har en ganska fullspäckad tid på jobbet också och fritiden upptas ju av man, barn, hus och hem, hundar och hästar.. och nånstans ska man ju lyckas hinna klämma in lite umgänge med vänner också.. :)
Jag följer gärna med på fikaträff och 9 mars passar mig bra. Helst framåt eftermiddagen kanske kl 15 (då hinner man njuta av dagsljuset och rida och sånt på förmiddagen/dagen). Plats är svårare om vi blir många, Friends är ju bra med båsen men det ryms ju inte mer än kanske 8 pers i ett sånt i bästa fall?
Vi har ultraljud på måndag om två veckor (17 feb) och innan dess håller jag mig ifrån att köpa något. Har dock hunnit börja spana på lite sånt jag vill byta ut efter sonen.. :)
Jag har haft lite småkänningar av foglossning, hade inget sånt i förra graviditeten så det oroar mig lite, dock har jag sluppit sammandragningar så hoppet om att detta ska bli en full graviditet lever! :)
Är det nån annan än jag som tycker att magomfånget varierar mycket dag för dag? I helgen var jag väldigt gravid och kunde absolut inte dölja det medan det imorse knappt syntes alls tycker jag.. (Är i vecka 16).
Sätter in BF-listan på nytt efter att jag placerat mig själv rätt i tidordningen! :)
25:e april Mosie, 32 år, 3:e barnet
4:e Maj, Heelleennaa, 28 år, 1:a barnet
5e Maj 1980längtar, 33 år 2:a barnet
11:e Maj Emmute, 26 år, 1:a barnet
12:e juni rosii, 25 år, 2:a barnet
25:e juni Jekkaliten 33 år, 2:a barnet
28:e juni Tinzu 26 år, 1:a barnet
7:e Juli, Jempiz 29 år, 1:a barnet
25 juli, Ninai 32 år, 2:a barnet
21:a Augusti Narnia, 35 år, 1:a barnet (IVF)
25:e Augusti Perniha, 28 år, 2:a barnet
1:a September Lorelei93, 30 år, 1:a barnet
3:e September E80, 30 år, 3:e barnet
19:e september Verkri 31år, 1:a barnet