Lisa 236 skrev 2014-01-22 11:04:12 följande:
Hej tack för tanke
jo har varit så jobbigt ett tag. Var spontangraviditet men blev utomkvedshavandeskap av det så väntar nu mest på att kroppen ska klara ut det själv. För jag vill helst det för att vi ska få fortsätta med ivf sen så snart som möjligt. Men det går åt rätt håll i allafall. Hur går det för dig?
Vad jobbigt för dig! Hur fungerar det vid utomkveds? Stöter kroppen ut det själv eller får man någon hjälp med det?
Ikväll tog jag första Menopursprutan och har fått tid måndagmorgon för blodprov.
Har hamnat lite i en känslomässig dvala vilket faktiskt varit oerhört skönt eftersom det stundtals (speciellt under ruvning) är så fruktansvärt psykiskt påfrestande. (blir snart 9:e återföringen)
Äggplock blir under v.6
Jag har för mig att även du haft ganska många återföringar bakom dig, har du gjort hysteroskopi eller blivit erbjuden det? Jag kommer att göra det på Sabbatsberg om inte färskförsöket tar sig nu. Vill veta om det finns något hinder i livmodern som inte syns på vanligt VUL, tydligen inte allt för ovanligt med polyper, sammanväxtningar och liknande.