Tempar/Fertility friend
Eftersom min cykel är så konstig den här månaden, är jag osäker på när bim kan tänkas vara. Enligt FF är det ungefär nu dock. Vill inte ta nåt test, eftersom jag troligtvis inte ens haft äl
Stort grattis till Aniroma!!
Eftersom min cykel är så konstig den här månaden, är jag osäker på när bim kan tänkas vara. Enligt FF är det ungefär nu dock. Vill inte ta nåt test, eftersom jag troligtvis inte ens haft äl
Stort grattis till Aniroma!!
Ja nu är man tillbaka i världen dör man känner sig värdelös, man frågar sig vad som är fel på ens kropp eftersom man aldrig blir gravid:( jag är 28år, överviktig men inte extremt, jag tränar 4-6 dagar i veckan, röker inte, dricker inte, och får ju uppenbarligen äl o mens varje månad, bara att det är långa cykler.. Så varför blir Kerstin, 23 gravid på fyllan med ett one night stand? Eller varför blir Lisa mamma för 6e gången när jag inte ens kan få en endast liten bebis?
Nä, nu är jag i stadiet där livet är orättvist och jag är patetisk!
samtidigt tänker jag att det är dom som har det värre än mig, dom som försökt hur länge som helst och som fortfarande hoppas, men när släcks hoppet? Går man vidare i livet vid en tidpunkt eller fortsätter man hoppas varje cykel?
2 dgr efter utslag på älsticka och jag är öm i bröstvårtorna...inte brösten direkt...utan bröstvårtorna. Någon som känner igen det?
Ooh så spännande Symetrical! Pluss ska det bli
www.msn.com/sv-se/halsa/yoga/workout/YG-WO-0023/stel-nacke-spända-axlar
Hoppas att de dyker upp snart då!
Nu börjar jag bli nervös inför imorgon. Är inställd på att det inte kommer visa något, så slipper jag bli så besviken.
Vilket märkligt inlägg det blev....
Pugs, länken var till dig. Längst ner på sidan finns flera olika yogasessioner - ett tips
Tack för era lycka till, men här vart det ett stort fett minus på stickan! Känner mig helt chockad efter alla symptom (som fortfarande finns kvar!)
Är det helt kört nu? Äl +12 idag (om jag nu ens hade någon sådan...)
Ni är så goa hela bunten! Vill typ inte plussa nu, bara för att få hänga kvar här med er, utan att riskera stalkervarning!
Jag kände tidigt, skall du veta! Både nu och förra gången när det slutade i MF. Tror att det är olika, men känner man saker som sker i sin kropp tydligt är jag övertygad om att man även kan känna ett ev befruktat ägg vandra nedåt. :-P