• Allex

Tempar/Fertility friend

Mmm... ja just.... Man vet mer imorgon och framöver. Imorgon borde tempen gå upp igen och då gärna upp till minst 36,60 och gärna mer..... 

Usch nu blev jag nervös..... iiihhh.....

Ska försöka slappna av ..... Cool

• Allex
    Symetrical skrev 2015-07-16 11:13:55 följande:
    Vill inte ge sig falska förhoppningar, men jag tycker att det ser mycket lovande ut! Väldigt lik min gravidkurva från förra månaden!
    Ooooh spännande... Jag är mest fundersam över de där två dipparna...först tisdagens dipp och sen dagens dipp. Men men - svaren kommer väl de närmaste dagarna. Det gäller ju att se till mönstret, trenden och se det som en bild liksom och inte enbart till enstaka dippar eller toppar..... 

Hoppas jag kan sova bra inatt bara. Vill inte vakna vid 4 eller 5 igen för då blir tempen på morgonen mer osäker.
  • Allex
    Iskristall skrev 2015-07-16 11:14:34 följande:
    Hehe förstår att du är nervös Lugn och fin! spännande att se morgondagens temp!
    Lugn och fin! That´s the keyword
  • Allex
    Symetrical skrev 2015-07-16 13:24:52 följande:
    Det är fortfarande status quo här! Tog äl-test igår som var ganska svagt, så nu tänker jag chilla lite med testandet tills jag får några äl-symptom. Blir till att njuta av semestern nu och bara tempa.
    Det är bra - njut av semestern! Cool
  • Allex
    eagle87 skrev 2015-07-16 20:20:07 följande:

Fick mens idag. Hade även läkartid idag med min man. De sa att de gjort alla prover O allt ser bra ut. Nästa steg nu är ivf. Som ska startas i mars/april. Så 9 försök kvar hoppas verkl de tar sig innan. Min man är ok med ivf nu.

Skönt att höra att mannen din är med på tåget

9 försök - ja, det borde nog ta sig innan dess.
  • Allex

Inte helt nöjd med (den fjuttiga) tempökningen. Sov bra, så kan inte klaga på det......

• Allex
    Reflexen skrev 2015-07-17 11:09:00 följande:

Plus på sticka

Inga symptom. Får se om det går hela vägen, har flera mf i bagaget, så vågar inte ta ut nån seger i förskott.

Woooho! Vad härligt! Hoppas det går vägen! Grattis!
  • Allex
    Iskristall skrev 2015-07-17 09:50:38 följande:

Hos mig är det bara skit haha Cd21 idag, äl-testen vart igår svaga igen. Tänkte att jag kanske missat det positiva på testen eftersom det ändå vart ganska så starkt i förrgår och såg ut att gå åt rätt håll. Men när tempen fortfarande ligger lågt får jag inse att jag inte fick nån äl. Jag har ju haft äl cd27 som senast en månad tidigare så än är ju hoppet inte ute...men det känns väldigt tungt att kroppen ska svika mig så här

Cd21 idag okej - men hoppas äl kommer snart. Att du fick den cd27 förra månaden innebär att det fortfarande finns hopp - eller hur
  • Allex
    Iskristall skrev 2015-07-17 12:42:28 följande:
    Nä, förra månaden fick jag äl cd 18. Det var i januari 2014 som jag fick äl cd27. Och innan och efter det har jag fått äl tidigare. En månad inte alls på 2år. Men såklart chansen finns fortfarande. Grejen är att jag inte ser några andra tecken på äl som äl-sekret eller så Därav hopplösheten som smyger sig på.

Jaha.. jag missförstod ditt inlägg

Jobbigt när kroppen inte beteer sig som man vill eller som man tror att den ska betee sig. Man har liksom inget att säga till om tyvärr.....  Hoppas det löser sig vännen!

• Allex

Jag tror att jag i ett svagt ögonblick sa att jag inte var nervös för tempning.... Jag hade fel!

Imorse hade jag 36,28...... Är nervös för morgonens temp.... ! Den bara måååste gå upp! Kl är nu 23:51 och jag googlar på diverse symptom. Brösten ömmar aningens mer och det har varit "bubbliga" känslor och knip i den nedre trakten.....kan ju vara tarmarna också. All denna nervositet är ju bara onödig.... Det spelar ju INGEN roll i det hela, kroppen gör ju som den vill ändå...

Svar på tråden Tempar/Fertility friend