Tempar/Fertility friend
Mmm... ja just.... Man vet mer imorgon och framöver. Imorgon borde tempen gå upp igen och då gärna upp till minst 36,60 och gärna mer.....
Usch nu blev jag nervös..... iiihhh.....
Ska försöka slappna av .....
Mmm... ja just.... Man vet mer imorgon och framöver. Imorgon borde tempen gå upp igen och då gärna upp till minst 36,60 och gärna mer.....
Usch nu blev jag nervös..... iiihhh.....
Ska försöka slappna av .....
Fick mens idag. Hade även läkartid idag med min man. De sa att de gjort alla prover O allt ser bra ut. Nästa steg nu är ivf. Som ska startas i mars/april. Så 9 försök kvar hoppas verkl de tar sig innan. Min man är ok med ivf nu.
Inte helt nöjd med (den fjuttiga) tempökningen. Sov bra, så kan inte klaga på det......
Plus på sticka
Inga symptom. Får se om det går hela vägen, har flera mf i bagaget, så vågar inte ta ut nån seger i förskott.
Hos mig är det bara skit haha Cd21 idag, äl-testen vart igår svaga igen. Tänkte att jag kanske missat det positiva på testen eftersom det ändå vart ganska så starkt i förrgår och såg ut att gå åt rätt håll. Men när tempen fortfarande ligger lågt får jag inse att jag inte fick nån äl. Jag har ju haft äl cd27 som senast en månad tidigare så än är ju hoppet inte ute...men det känns väldigt tungt att kroppen ska svika mig så här
Jaha.. jag missförstod ditt inlägg
Jobbigt när kroppen inte beteer sig som man vill eller som man tror att den ska betee sig. Man har liksom inget att säga till om tyvärr..... Hoppas det löser sig vännen!
Jag tror att jag i ett svagt ögonblick sa att jag inte var nervös för tempning.... Jag hade fel!
Imorse hade jag 36,28...... Är nervös för morgonens temp.... ! Den bara måååste gå upp! Kl är nu 23:51 och jag googlar på diverse symptom. Brösten ömmar aningens mer och det har varit "bubbliga" känslor och knip i den nedre trakten.....kan ju vara tarmarna också. All denna nervositet är ju bara onödig.... Det spelar ju INGEN roll i det hela, kroppen gör ju som den vill ändå...