• Allex

Tempar/Fertility friend

eagle - suck, vad tråkigt! Du får försöka få honom att förstå hur du känner och ge han lite tid att ta in det. Svårt att försöka sig på att ge råd, men han måste förstå hur du känner, ni är ju två om detta.

Iskristall - älsekret....det är väl världens bästa sekret det.... :-P

• Allex
    Symetrical skrev 2015-07-12 16:25:06 följande:

Tack raringar!

Uppdaterar er imorgon. Har dock en känsla av att det kommer bli minus igen. Om så är fallet blir det till att vänta ut mensen... Trots alla besvärliga symptom!

Håller alla tummar jag har
  • Allex

Symetrical - jag läste att det inte är alla som plussar på bim. Vänta ett par dagar och testa igen. Drygt att vänta, men samtidigt, ingen mens än så allt är möjligt fortfarande

• Allex

Här kryper det en nervositet på mig..... Nervös för tempen.... Den gick ner lite idag.....inte alls mycket...men.....man vill ju att den ska hålla sig högt och stiga. CD5 idag, ömma bröst idag oxå, yttepytte mer än igår, ganska mycket flytningar oxå. Så här se min temp ut nu.

• Allex

Okej..jag får lugna ner mig helt enkelt Kommer sova borta inatt, har med mig tempen.. så jag är redo iallafall

• Allex
    Iskristall skrev 2015-07-14 06:48:09 följande:

Jag kan meddela att jag inte alls tror jag närmar mig äl längre. Äl-sekretet totalförsvann i går eftermiddag. Idag är jag torr som sahara. Tempen ligger fortfarande lågt. Återkommer om det blir några förändringar. Tänker inte ta fler äl-test sålänge det känns så här långt ifrån äl.

Symetrical: Hur går det för dig?

Du kanske haft äl då....eller?
  • Allex
    Iskristall skrev 2015-07-14 17:17:44 följande:

Nä, ingen äl. Tempen ligger för lågt tyvärr...men för en stund sen upptäckte jag lite äl-sekret igen. Väldigt lite, men hoppas på att det kommer igång igen.

Aah.. det där känner jag igen. Älsekret som kommer o går. Jag brukar säga till mig själv "nej nu får jag inte kolla sekretet förränns ikväll, måste ge kroppen en chans att tillverka lite" Ibland får jag tom leta lite, känns som det är väldigt äggvitit och då hänger det kvar/fast därinne...hehe.
  • Allex

Jag är idag på CD 21, den dagen som progesteronet peakar vad jag förstår. Idag ökade jag på dosen progkräm, till 30 mg enligt plan. Jag fick ytterligare en dipp idag....den borde ju gå upp...iomed att progesteron ska vara som högst nu. Jag är på dag 6 efter äl och from imorgon och 3 dagar frammåt är det den tid då implementation kan ske. All den där nyp/knip känslan jag haft har varit i avtagande idag. Det skulle man kunna tolka (för det är man sååå duktig på :-P ) som att ägget har nu vandrat ner och förhoppningsvis far det omkring och letar plats. Eller.... who am I fooling....jag tolkar inte, jag Önskar!

Så ett litet hugg, en tempdipp och en implementationsblödning tack! Pronto!

• Allex
    eagle87 skrev 2015-07-14 20:55:29 följande:

Jätte mkt mensvärk men ingen mens lr spotting. Höjd temp nu igen på kvällen. Hoppet är de sista som överger en.

Bra! Mens o spotting kan dra i skogen.... :-P
  • Allex
    jevana skrev 2015-07-15 06:46:56 följande:

Jag skulle "inte tänka på det" den här cyclen hade jag bestämt. Här sitter jag nu ändå och analyserar utav bara h*****e.. Tempdipp från 36,8 till 36,5 på 7 dpo, inga direkta kramper men kände ett lustigt nyp i livmodertrakten igår.. Fastän man försöker är det omöjligt att inte analysera och hoppas, oftast blir man ändå besviken.. :/

Har oxå tänkt tanken några ggr...misslyckas varje ggn.... :-P Det är "bara" att hänga med kroppen..tempa och analysera gör man och kroppen gör som den vill. Lycka till!
Svar på tråden Tempar/Fertility friend