Tempar/Fertility friend
Eller hur, bra med lite humor mitt i stressen. Jag skrattade så åt uttrycket igår så jag nästan glömde att oroa mej över hur/när/varför sopspöket dykt upp.
Vad tråkigt med mens :( Det såg ju lovande ut.
Eller hur, bra med lite humor mitt i stressen. Jag skrattade så åt uttrycket igår så jag nästan glömde att oroa mej över hur/när/varför sopspöket dykt upp.
Vad tråkigt med mens :( Det såg ju lovande ut.
Det har hänt mig att tempen sjunker först 2-3 dar efter att mensen börjat, actually var förra månaden första gången den sjönk innan jag började blöda.. har ju hållit uppe förhoppningarna några ggr kan man konstatera.... x(
Jag börjar tro på att jag haft äl iallafall Detta är min kurva idag.
Analysera på nu då :D återigen efter att tiden gått ut. Tog typ 15-20 min innan jag kunde börja inbilla mig. Har dessutom fixat bilden som en galning för att det kaaaanske ska synas nåt..
Jag måste bara säg det igen (för det är otroligt).
Efter 1 års försök med spottings 5-2 dgr innan mens har jag nu testat denna 13:e cykel - progesteron i kombo med munkpeppar och det resulterade i NOLL spottings! Bara det är ju fantastiskt. Tänk om jag vetat detta för ett år sen!
Dag 1 på en ny cykel har nu börjat och from dag 7 blir det prog o munkpeppar igen tom dag 28. Tempning fortsätter jag med. Symptombeskrivingar, älteststolkningar kommer jag bombardera er med oxå Förhoppningsvis blir den cykeln lika som den här i symptom(dvs ingen huvudvärk, ingen ilska, inga spottings, ingen acneutbrott och sånt), men att den slutar i ett stort fett pluss!
Nope vi gjorde ju inte det Men jag är glad att jag fick äl spontant!
Allex: Ja, det är skönt att du sluppit spottings osv! Jippi! Men varför börjas det med munkpepparn efter 7dgr? Jag har för mig att jag åt det varje dag hela cykeln när jag testade.
Jevana: Kul att sambon såg också!
Nope vi gjorde ju inte det Men jag är glad att jag fick äl spontant!
Allex: Ja, det är skönt att du sluppit spottings osv! Jippi! Men varför börjas det med munkpepparn efter 7dgr? Jag har för mig att jag åt det varje dag hela cykeln när jag testade.
Jevana: Kul att sambon såg också!
Jag skulle börjat med munkpeppar nu direkt om jag var du och sen satt igång med progesteronet på dag 7.
Låter som en bra plan, vännen!
Äntligen ett bekräftat nedsläpp här!
Idag på morgonen blev teststrecket inte direkt starkare men det gick att utskilja inom 10 minuter. Jag ska ringa och boka tid till mvc. Sedan följer en vecka eller två innan jag vet om allt är som det ska, men i vilket fall så är vi igen ett steg närmre. Idag hade tempen också gått upp lite. Hjälp vad nervös jag är, kommer vara jobbiga veckor nu!
Här gick tempen upp... 36,61! Sov lika oroligt som de senaste nätter...så en nypa salt på den. Molvärk har gått ner lite och ömhet i brösten har halverats. Det liknar mer o mer en vanlig mens. Så min förhoppning att tillhöra de få tjejer som får mens vid graviditet grusas sakta men säkert. Lika bra det - nya tag tas nu och jag är mer taggad än nånsin. Effekterna av MP är otroliga och jag känner att jag kan hoppas mer