![Allex](/avatar/thumb/allex/cf2237a1aa6cad132db5c9f1f8d325db.jpg)
-
Du är alltså på dag 8 från äl (om jag räknat rätt). Brukar du känna av menssymptom nu? Hur lång lutealfas brukar du ha?pugsnotdrugs skrev 2015-08-11 10:07:45 följande:Blev hög temp idag men törs inte lita på den då jag att tvungen att gå up flera gånger tidigt på morgonen, så blev temp efter bara 2h sömn typ. Får se hur det är imorrn. Tycker mig känna menssymtom dock..
-
Kram tebax!Iskristall skrev 2015-08-11 11:58:22 följande:
Vill bara klämma in en stor kram till er/oss tjejer i tråden som kämpar, när jag fick lite tid över! Kram
-
Mmm.. min bror o hans fru blev gravid och har nu fått barnet, min kollega blev gravid och har fått barnet, en kompis blev gravid och har nu fått barnet, min syster är gravid, en annan kollega är gravid... och vi.. nej.. inte gravida! Allt detta på 14 månader!eagle87 skrev 2015-08-11 12:09:39 följande:Åh va fint svar.
Är de här andra barnet?
De känns som man lär känna sin kropp såväl att man vet när allt är som vanligt liksom.
Låg hård tapp, pms humör, molvärk, etc.
Ja önskar bara att om man visste varför de inte tar sig. 8 försök kvar till ivf. Känns som en evighet.
Min man syster son fyller 1 första sept. Tror jag berättar tidigare att han ställde in våran Turkiet resa för att kunna delta på födelsedagen. Jag har redan så sjukt ångest. Vi försökte när hon blev gravid O nu fyller han 1 O vi har inhe kommit nånstans. O se min man me honom hela dagen. Höra hennes kommentarer O va helt utfryst hela dagen. Vet inte vad jag ska göra.
8 försök kvar till ivf skriver du. Men se det så här, du har ialla fall en siffra, något att hänga dig upp på. Måååånga chanser kvar och skulle det inte inträffa så får ni ju hjälp iomed ivf. Det är ju "bara" att dundra på!
Var stolt "mot" din mans familj och syster. Ni kämpar på - det är så starkt i sig. Hon kom ju undan lätt... skulle hon ha kunnat kämpa som ni gör? Var stolt i att du (ni) kämpar. Sträck på dig! Hon kan komma med hennes kommentarer... men.. det är ju du som är den starka, det är ju du som kämpar!
-
Okejpugsnotdrugs skrev 2015-08-11 12:00:21 följande:Ja precis. Brukar ha en lutealfas på 12dagar:)
Ja, som du skrev... då får du vänta och se vad nästa dags temp säger.
-
Förresten - har någon av er beställt tester från "Bästpåtest"?
Jag beställde för 3 dagar sen... fick ingen orderbekräftelse... men betalade via banken. Mailade dom igår fm och har inte fått något svar. Brukar det vara så? Jag kanske är för "snabb", måste ge de en chans att skicka sakerna..... -
Jaha.. det här var ju inte alls bra...
Tempen tagen en halvtimme tidigare....sovit oroligt....
-
Symetrical skrev 2015-08-12 07:21:03 följande:Men babe! Min implantationsdipp förra månaden varade i två dygn. Håller tummarna för högre temp imorgon för din del! :-*
Men et låter ju lovande! Jag hade ioförsig 2 dagars implementationsdipp för två månader sen. Men... den månaden tog jag inte munkpeppar och så hade jag spottings....
Så - imorgon! My gods! Då Måste tempen upp.....
Nervös? - Ja - det kan ni skriva upp! -
Jaha... tog det henne 7 år .... jag måste missuppfattat det. Men som du säger, då borde du få mer förståelse från hennes sida. Hon låter tyvärr inte så snäll...... :-/eagle87 skrev 2015-08-12 09:33:51 följande:Ja du har så rätt.
Vet du vad, de tog henne faktiskt 7 år O bli gravid, så de därför jag förvänta mig mer förståelse.
Du är alltid så positiv och rolig. Hur känner du angående eran resa? Hade du barn från innan?
Vi har en 8åring och vi tänkte faktiskt inte skaffa fler - vi kände oss nöjda. Men... sen ändrade vi oss. Nästan försent kan man tycka... eftersom jag i år fyller 42. Känner mig dock som typ 28men men... vi försöker nu och denna gång är det månad 14 i försök. Jobbigt som satan. Man önskar ju att vi kom på detta tidigare..... men, det passade inte då/kändes inte rätt.
Det enda vi kan göra nu är ju att försöka. Jag försöker läsa på nätet om likasinnade och bara för 2 månader sen hittade jag detta om Munkpeppar. För 3 månader sen hittade jag det här om Q10. Önskar att sjukvården idag iallafall kunde ge grundläggande tips (förutom att ha sex runt ägglossningen) så att man kan försöka själv när man ändå inte får hjälp. -
Oooh, grattis! Ägglossning är the shitSajocawa skrev 2015-08-12 09:13:39 följande:
Är på CD 31 utan ägglossning men äntligen börjar det likna något. Får ALLTID bara väldigt svaga utslag på äl-test, har aldrig fått något positivt... Men imorse fick jag det starkaste jag nånsin fått så förhoppningsvis borde ett ännu starkare streck och ägglossningen va påväg!!
-
Tack för stödet vännen!Reflexen skrev 2015-08-12 11:57:10 följande:Jag tycker faktiskt att FF lagt din coverline lite oschysst högt. Om din temp sjunkit lite snabbare under mensen så hade coverline varit lägre o så hade du säkert inte hamnat under idag!
Kram